פרסום מודעות אבל במעריב

עיתון מעריב הוא אחד מהעיתונים היומיים הגדולים והוותיקים במדינה והוא מבטיח קהל קוראים שבוי ונאמן שקורא את העיתון שנים רבות גם בתקופות פחות טובות של העיתון. | קרדיט: unsplash

עם פטירת אדם קרוב או בן משפחה, על המשפחה והקרובים להתמודד לא רק עם הצער והאובדן אלא גם עם לא מעט סידורים טכניים על מנת לעדכן את כל הגורמים הרלוונטיים על פטירתו, בין אם מדובר בגופים רלוונטים כדי לטפל בהליכים פורמליים ובין אם מדובר בעדכון הקרובים ובני המשפחה.

בכדי לעדכן את כלל הקרובים בנוגע לפטירת המנוח ובאודות טקס הלוויה (תאריך יום שעה ומיקום) ולאפשר לכלל הקרובים והאנשים שרוצים לקחת חלק ולחלוק כבוד אחרון למנוח, דואגת המשפחה לפרסום מודעת אבל עם הפרטים הרלוונטיים.

הדרך המקובלת הינה הדפסת מודעות האבל ותלייתן בבית המנוח, בבית משפחתו ובמקומות אליהם נהג ללכת ונוסף על כך פרסום מודעת האבל בעיתונות הכתובה.

אז למה בעצם מבין כל העיתונים היומיים כדאי לכם לבחור בביצוע פרסום מודעת אבל במעריב?

עיתון מעריב הוא אחד מהעיתונים היומיים הגדולים והוותיקים במדינה והוא מבטיח קהל קוראים שבוי ונאמן שקורא את העיתון שנים רבות גם בתקופות פחות טובות של העיתון.

קהל הקוראים של עיתון מעריב

היתרון המרכזי בפרסום בעיתון מעריב הוא קהל קוראים ורסטילי.

העיתון אינו מביע שום דעה פוליטית באופן מובהק לכאן ולכאן ולכן יכול להתאים לכמות גדולה יותר של קוראים ולפלחים רבים באוכלוסייה ולכן קל לכל קהל להזדהות עם הכתוב בתכניו ובמאמריו גם בעיתון עצמו וגם במוספים שלו.

מטרת פרסום המודעה בעיתונות הכתובה היא הפצת המודעה בפלטפורמה שפונה לקהל רב של אנשים ועדכון של כמה שיותר אנשים בדבר פטירת המנוח וכמובן לאפשר למי שרוצה להתייצב לצידו בדרכו האחרונה.

נכון לשנת 2021 למוסף היומי של עיתון מעריב (מעריב הבוקר) כרבע מיליון קוראים ועוד כ-300,000 קוראים נוספים של מדורי סוף השבוע והמהדורות המורחבות והוא מהווה תוספת כח לתפוצה ולרייטינג של העיתון ומגדיל את החשיפה של כל עסק שעושה פרסום בעיתון מעריב ומבטיח לו חשיפה מצויינת ואפשרות ליחס המרה גבוה לפרסום שלו.

רווח ביחס להשקעה

יתרון נוסף של פרסום מודעת אבל בעיתון מעריב הוא שיש תמורה לכסף שאתם משקיעים.

מודעות האבל בעיתון מעריב מתפרסמות בעמודי החדשות הראשיים ועל כן נחשפות לכמות רבה של קוראים.

בנוסף, צוות הגרפיקה של העיתון מקצועי, אמין ומהיר.

ניתן לפנות לצוות עם ניסוח רצוי והם יעשו את המיטב כדי להתאים את רצונו של הלקוח לדרישות העיתון תוך התחשבות בפורמט הנדרש ממודעת אבל, כל זאת על מנת שהמודעה תקבל את החשיפה המקסימלית שהיא יכולה לקבל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here