חשיבות הניסיון: הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

0
1379
חשיבות הניסיון: הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש
קרדיט pixabay

לא פעם אני מקבל טלפון מיזם זה או אחר שמעוניין לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, ואז אני מבין שהבחור רוצה לפתוח עסק ללא כל ניסיון. האם אפשרי?  יעקב אלון מסביר:  

הניסיון הוא הדבר שמאפשר לבעל מקצוע לתת שירות לאדם אחר, והוא גם הדבר שמשכנע את הלקוח שלו לתת לו את העבודה, או לקנות ממנו את המוצר שהוא רוצה לקנות. הלוואות בערבות מדינה  במסלול הלוואות לפתיחת עסק חדש נוהגות בדיוק באותו היחס אל יזם שמעוניין לפתוח עסק, זו הבדיקה הראשונית והמהותית שבלעדיה אין עסק, אני מציע כאן לכל יזם שרוצה לפתוח עסק חדש לבדוק שהוא אכן עומד בשלושת הקריטריונים המרכזיים שבלעדיים לא יהיה לך עסק חדש בישראל. הבדיקה היא פשוטה וכל מה שצריך לעשות לראות את סרט היו טיוב  הזה בצורה רצינית ולבדוק האם אתם זכאים לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, או לא זכאים. נזכיר כאן בקצרה : ניסיון בתחום , התנהלות פיננסית טובה ועסק טוב שמשמעותו היא שאתם יודעים בדיוק את כל הפרמטרים שמאפשרים הצלחה לעסק. אתן לכם כאן שלושה דוגמאות של יזמים בתחומי פעילות שונים, ומהו הניסיון שדרוש להם בכדי לפתוח עסק חדש. 

הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש לעסק קמעונאי 

יזמים שמעוניינים לפתוח עסק קמעונאי שהוא עסק שעובד מול קהל בצורה פרונטלית, מדובר בחנויות שמוכרות מוצרים לצרכנים פרטיים לצריכה פרטית, מדובר על מכירה בכמויות קטנות, תת התחום הבולט של יזמים שרוצים לפתוח עסק חדש הוא המזון שכולל: חנויות למכירת מזון כגון חנויות מכולת, סופרמרקטים, חנויות למזון בעלי חיים, חנויות למכירת מוצרי היגיינה, ניקיון וטיפוח הגוף, חנויות אופנה בתחום ההנעלה, ההלבשה, חנויות למכירת מוצרים לצורך אחזקת הבית כגון חנויות חומרי בניין, חנויות למכירת מוצרי חשמל ביתיים, חנויות למכירת ציוד וריהוט משרדי, חנויות למכירת צעצועים, חנויות ספרים ועוד. 

יזמים שרוצים לפתוח עסק חדש ושעובדים בסוג זה של עסק קמעונאי שמעוניינים לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש נדרשים למיומנויות של עמידה מול קהל רב במשך שעות רבות של היממה, הם צריכים להיות בעלי כושר שכנוע וניהול גבוהים, בעלי תודעת שירות לקוחות גבוהה " הלקוח תמיד צודק", יזמים שרוצים לפתוח עסק קמעונאי ידע רב בתחום הרכש של המוצרים שהרי לך ותקנה מוצרים במחירים גבוהים ולא תרוויח, או אם תנסה "לגלגל" את חוסר הידע שלך על הגדלת המחיר לצרכן הוא יברח וילך לחנות אחרת, ידע נרחב בפרמטרים של המוצרים הוא חובה. לא פעם יזם נכנס לחנות מחפש מוצר א', ובעל העסק מפנה אותו למוצר יותר טוב ובמחיר טוב יותר, והצרכן משתכנע וקונה, זו העוצמה של איש מכירות טוב, הידע והמקצועיות של יזם שרוצה לפתוח עסק חדש מאפשרים לו לתת פתרון טוב, או לדוגמא בעל דוכן מזון שחייב להכין מוצרים טעימים מאוד שימשכו את הקהל שיאהב לקנות אותם, ושוב נחזור להלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, אם אין ליזם את כל היכולות האלו, אש שלא ייכנס לזה בכלל.  

הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש לעסק שעובד עם לקוחות עסקיים  

יזמים שרוצים לפתוח עסק סיטונאי ורוצים לקבל הלוואות לעסק, הם חלק מבעלי העסק שעובדים מול לקוחות עסקיים, ישנם ספקים סיטונאים שהם סיטונאים שהם סוחרים כגון יבואנים שקונים בחו"ל מוצרים ומשווקים אותם לחנויות אחרות בישראל,  ישנם יזמים שרוצים לפתוח עסק של סוכני מכירות שמשווקים מוצרים לאותם חנויות והם גם בעלי עסק עצמאיים, ישנם לדוגמא יזמים שרוצים לפתוח עסק של סוכני מזון כגון בעלי קווי חלוקה למיניהם של לחם, חלב, ושאר מוצרי בשר, עוף דגים, מוצרי מדף ועוד, ישנם סוכני מכירות עצמאיים בתחומי מכירות הטקסטיל, מיכון משרדי, מכירת ציוד לבעלי חנויות ומפעלים. ישנו סוג נוסף של יזמים שרוצים לפתוח עסק חדש והם נותנים שירותים של עבודות שיפוצים, קבלני בנין , קבלני חשמל, עסק שנותן שירותי ניקיון ואחזקה, 

מטרות אפשריות של מסלולים הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

ניתן לחלק את בקשות הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש למספר קטגוריות: יזמים שזקוקים להלוואות לצורך מימון של רכישה של ציוד וביצוע השקעות בעסק כגון שיפוץ , או יזמים שזקוקים למימון של הון חוזר להפעלת העסק החדש שזה אומר שהם צריכים לרכוש חומרים, לשלם לעובדים ולשלם להוצאות קבועות נוספות בעסק עד לקבלת הכסף מהלקוחות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here