מתמודדים עם המינוס בעזרת יועץ מקצועי

0
2097
מתמודדים עם המינוס בעזרת יועץ מקצועי

הקמת בית בישראל, היא אחד מהאתגרים הקשים ביותר שעומדים לפתחם של זוגות צעירים. כאשר המינוס בבנק לוחץ, החובות רק הולכים וגדלים ואתם לא יודעים כיצד להתמודד, פנייה לאיש מקצוע היא החלטה שיכולה לשנות את התמונה כולה. אביתר זכאי הוא יועץ כלכלי אשר מלווה משפחות צעירות בדרך ליצירת איזון בחייהן.

 

שוברים את הדפוס

בתוך אורח החיים המאתגר של זוגות צעירים, נעשות לעיתים רבות החלטות כלכליות, ללא כל חשיבה מוקדמת או תכנון של העתיד. בדיוק מסיבה זו, משפחות צעירות רבות מוצאות את עצמן כורעות תחת נטל החובות לבנקים, התשלומים לגני הילדים ותשלומי השכירות. כאשר ההכנסות בבית לא מספיקות, כאשר קלו כל הקיצים ויש רצון לבצע שינוי מן היסודות, פונים בני המשפחה לעזרתו של  יועץ לכלכלת המשפחה.

 

בונים תוכנית עבודה מסודרת

תפקידו של יועץ לכלכלת המשפחה הוא להסתכל על תמונת המצב המלאה, ממבט על, של משק הבית. על ידי שילוב הניסיון המקצועי שלו, כמו גם היכרות עם בני הזוג, בונה היועץ תכנית שמטרתה העיקרית היא להבין איך יוצאים מהמינוס. תכנית זו תכלול, בין היתר, את ההיבטים הבאים: אילו שינויים קטנים אשר נדרשים בחיי בני הזוג יכולים להביא לרווחה הכלכלית, ומה הם הצעדים המשמעותיים והבלתי נמנעים אותם צריך לבצע, ויפה שעה אחת קודם. לאחר הבירור הראשוני, היועץ מרכיב את תוכנית העבודה שתלווה אתכם בשנים הקרובות.

 

מחויבות לאורך זמן מביאה תוצאות

בשלב הראשון, על מנת לזהות את נקודות התורפה הכלכליות במשק הבית, נדרשים כל בני המשפחה לבצע ניהול תקציב משפחתי. תוך כדי תנועה, וכאשר אתם מתמודדים עם אתגרים ושאלות, היועץ יכול להציג בפניכם התנהגויות כלכליות לא מיטיבות, כמו למשל על בזבוז כספים מיותר על שירותים לא נדרשים, ביטוחים או הוצאות מיותרות על אוכל. כך, לאורך הזמן תוכלו להביא לשינוי משמעותי בכמות ההוצאות שלכם כמשפחה. בהמשך ניתן לבנות תוכנית אסטרטגית לצמצום החובות המשפחתיים, וליציאה מהמינוס בצורה הדרגתית ולאורך זמן. אבל כל זה לא יכול להתרחש אם אין לכם את המחויבות לתהליך ורצון עמוק לשינוי.

אביתר זכאי הוא יועץ מקצועי לכלכלת המשפחה, אשר מחזיק בתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול תיקי השקעות. אביתר מלווה את המשפחות לאורך כל תהליך השינוי, על מנת להקנות הרגלים כלכליים חדשים, ללמוד את רזי ההתנהלות הפיננסית ולצאת מהמינוס בצורה מבוקרת. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ראשונית עם אביתר: 054-4277987.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here