הסכם ממון לאחר נישואין – כן זה אפשרי

0
1677
הסכם ממון לאחר נישואין - כן זה אפשרי
קרדיט pixabay

מתחתנים? הסכם ממון הוא אחד ההסכמים החשובים יותר שיש לחתום עליהם, שכן הוא נועד להבטיח חלוקת רכוש הוגנת ומוסכמת מראש במקרה של גירושין ופרידה. נהוג לחשוב שהסכם זה נערך טרם החתונה בלבד, אך אפשר בהחלט (ואף רצוי) לערוך את הסכם הממון אחרי הנישואין. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות לעורך דין מקצועי אשר יוכל להעניק לכם את כל הפרטים הדרושים.

איך בוחרים עורך דין הסכם ממון?

נשואים כבר חודש, חודשיים ואולי אפילו יותר? זה הזמן לקום מהספה ולהזיז את עצמכם למשרדו של עורך דין כדי לערוך הסכם ממון. אבל לפני הכול, עליכם למצוא את עורך הדין המתאים. אז מיהו עורך דין טוב? מיד נראה:

  • עורך דין מנוסה – כדאי לפנות לעורך דין שיש לו ניסיון רב בתחומו. איש מקצוע זה ראה הרבה במהלך חייו, והוא יוכל להציע לכם פתרונות יצירתיים לחלוקת רכוש הוגנת.
  • עורך דין העוסק בתחום – עריכת דין מתפצלת לסוגים רבים: פלילים, נדל"ן, ענייני משפחה וכדומה. אתם זקוקים לעזרתו של עורך דין הסכם ממון המתמחה בעריכת החוזים האלה. לפיכך, כדאי לוודא שזהו תחום העידוק העיקרי שלו.
  • המלצות – יש לכם חברים טובים שהתחתנו וערכו הסכם ממון? אם הם היו מרוצים מהתנהלותו של עורך הדין שלהם, הם ישמחו להמליץ לכם עליו. אין לכן חברים שערכו הסכם ממון? פנו לרשת האינטרנט. שם תמצאו מידע רב על עריכת הסכמי ממון.
  • פגישה ראשונית – כדי לראות אם יש כימיה טובה ביניכם לבין עורך הדין, כדאי לקבוע יחד פגישה ראשונית. בפגישה זו אפשר לבחון את מקצועיותו של עורך הדין, לשאול שאלות ולבדוק אם השיחה זורמת.

מחפשים עורך דין איכותי? הכירו את אורי גנור עורך דין הסכם ממון. המשרד של עו"ד גנור הוא יחיד מסוגו בארץ, שכן זהו משרד המתמקד בענייני הסכם ממון בלבד. לצד עריכת הסכמי ממון בפועל, ניתן לקבל במשרד שירותים מגוונים נוספים הכוללים ייעוץ והדרכה שנועדו להכשיר עורכי דין להכין הסכמי ממון, שירותי הכנת גרסה אלקטרונית למייל של ההסכמים וכן מתן חוות דעת להסכם ממון שכבר נכתב. אז רגע לפני שאתם פונים עם הסכם הממון שלכם לבית המשפט, אל תשכחו לעצור במשרד ולקבל חוות דעת מקצועית.

לא איחרתם את הרכבת: אפשר לערוך הסכם ממון גם אחרי הנישואין

זוגות לא מעטים טועים לחשוב כי את הסכם הממון אפשר לערוך רק לפני הנישואין. האמת היא שאפשר בהחלט לערוך הסכם ממון לאחר הנישואין, רק שמומלץ להזדרז ולעשות זאת כל עוד היחסים ביניכם תקינים, שכן אין לדעת מה יקרה בהמשך. הסכם הממון יתרום לזוגיות מאושרת יותר ויבטיח חלוקת רכוש הוגנת על כל צרה שלא תבוא. משום כך, כל הסכם כזה צריך לכלול סעיפים כמו אופן חלוקת הרכוש בין בני הזוג, כמו גם משמרות על הילדים וחינוך הילדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here