הלוואות לעסקים בערבות מדינה

0
2289
הלוואות לעסקים בערבות מדינה
קרדיט pixabay
  • מחפש הלוואה כדי לפתח ולקדם את העסק שלך?
  • שמעת על הלוואה בערבות מדינה ולא ברור לך במה מדובר?
  • מחפש לקבל מימון מגוף אמין ומקצועי?

הלוואות לעסקים בערבות מדינה הפכו לאפיק מימון נפוץ ומשתלם בשנים האחרונות. המדינה תומכת בעצמאים ובחברות פרטיות ולמעשה מאפשרת להם לקחת הלוואה בערבות מדינה בתנאים נוחים במיוחד. אם גם אתה מעוניין להשקיע בעסק שלך או נמצא בתקופה משברית – תוכל גם אתה להגיש בקשה להלוואה בערבות מדינה, בתנאים עדיפים על רוב החלופות בשוק.

הסיבה שעסקים לוקחים הלוואות בערבות מדינה

עסקים רבים נתקלים בקשיים כלכליים סמוך להקמת העסק וגם בשנים הראשונות שלו. קושי כלכלי הוא לא תמיד סיבה מספיק טובה לסגירת עסק קיים ועל כן יש אפשרות לפנות ולקבל הלוואה. הגוף הראשון שבדרך כלל פונים אליו לקבלת הלוואה הוא הבנקים השונים. לעיתים הבנק מסרב לתת הלוואה עסקית בשל סיבות רבות ומגוונות. במידה וקיבלת סירוב מהבנק להלוואה, תוכל לפנות לבנקים אחרים או למגוון גופים חוץ בנקאיים (מפוקחים) המספקים בין השאר הלוואות בערבות מדינה.

מה הן אותן הלוואות לעסקים בערבות מדינה?

הלוואה בערבות מדינה ניתנת בד"כ בשיתוף פעולה עם אחד הבנקים הגדולים או ישירות מול קרן ממשלתית המאשרת הלוואות מסוג זה. קרנות הסיוע שנותנות ותומכות באותן הלוואות בוחנות כל הצעה ומאשרות את גובה המימון ותנאי המימון בהתאם לפרטי העסק. ישנם מסלולים שונים של הלוואות מדינה, המותאמים לגודל העסק, גיל העסק והמחזור השנתי שלו. מדובר במימון נוח יחסית עבור עסקים, בעיקר בשל פריסת התשלומים הגמישה.

הלוואות לעסקים בערבות מדינה מקנות מקפצה מצוינת לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. המדינה בעצם ערבה לעסק שלך ואתה יודע כי מאחורי ההלוואה עומד גוף יציב, אמין ומסודר.

תנאים לקבלת הלוואה מסוג זה

לא כולם מצליחים לקבל הלוואות לעסקים בערבות מדינה, מכיוון שישנם מספר תנאים שצריך לעמוד בהם לשם קבלת ההלוואה:

  • אידיאלי לעסקים חדשים, יש להציג תוכנית עסקית משכנעת
  • עסק שנקלע למשבר אך הוכיח יציבות, אמינות ושקיפות במהלך השנים
  • עסק שרוצה להגדיל פעילות ומראה את שלבי הביצוע כמו שצריך
  • עסק שנמצא בחובות וצריך למחזר חוב בצורה נכונה

חשוב מאוד להתנהל בשקיפות ובכנות מלאה מול הגורמים המלווים, הלא הם המדינה והבנקים, וזאת על מנת שאכן תקבל את ההלוואה לה אתה זקוק תוך זמן קצר. ישנה חשיבות רבה לשלבים הטכניים בהגשת הבקשה, שכן בקשות רבות נדחות ע"י הקרנות בשל סיבות טכניות בלבד (ולא כלכליות). מסיבה זו, ההמלצה הגורפת היא להיעזר בגורם מלווה מקצועי, המלווה אלפי עסקים מדי שנה עד להשגת המימון הדרוש.

הלוואה בערבות מדינה מתאימה לעסקים קטנים וגדולים כאחד

לא רק עסקים קטנים בצמיחה ובתחילת הדרך יכולים לקבל הלוואה בערבות מדינה. גם עסקים בינוניים וגדולים אשר הוכיחו כי הם עסקים מניבים ויציבים רוב הזמן, יכולים לגשת לקרנות הסיוע ולבקש הלוואות לעסקים בסכומים גבוהים, בהתאם לצרכים העסקיים.

כמו בכל הלוואה, חשוב לשים לב לכל האותיות הקטנות כאשר לוקחים את הלוואה לעסקים ולדעת היטב מה הם תנאי ההחזר. מומלץ לא לקחת סכומים גדולים מדי המבוססים על תוכנית עסקית אופטימית מדי ובטח שלא להתחייב למועד החזר שאינו ריאלי. הדבר החשוב ביותר הוא להיות עם תוכנית עסקית מגובשת בה מצוין לשם מה נלקחה ההלוואה ומה מועד ההחזר הסופי שלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here