המידע המלא על קרן בערבות המדינה

0
575
קרדיט תמונה FREEPIK

עסק קטן או בינוני שנמצא בתחילת הדרך שלו, צריך הלוואה בשביל לעמוד על הרגליים ולמשוך אליו כמובן את הלקוחות הראשונים שכבר ידאגו לכל התזרימים. אבל לא תמיד הכי קל לקבל את ההלוואה הנחשקת הזאת. המון פעמים העסק צריך לעבוד ממש קשה בשביל חובת ההוכחה לכל האחרים שהוא באמת יגדל ויתפתח בצורה רצינית. בשביל לעודד עסקים קטנים וגם בינוניים, המדינה מאפשרת לקחת הלוואה מהקרן בערבות של המדינה, אבל לשם ההלוואה הזאת יש צורך לעבור המון אישורים ולהוכיח שאתם באמת יכולים לעמוד בכל ההוצאות אשר קשורות אל ההלוואה.

הגשת בקשה

הלוואה מהקרן בערבות המדינה לא מיועדת אל כל עסק. מדובר בתהליך מאוד מורכב, הוא גם לא מתאים בשביל כל אחד. קודם כל, הוא לא מתאים אל עסקים אשר הסתבכו בכל מיני חובות, כאלה אשר יש נגדם תיקים בהוצאה לפועל או כאלה אשר עוברים תהליכי כינוס של נכסים או צווים של עיכוב יציאה מהארץ. המדינה לא ממהרת להעניק עוד הלוואות אל עסקים אשר כבר מסובכים בחובות עד הגג. שנית, ההלוואה תתאים יותר אל עסקים שהמחזור של העסקאות שלהם נמוך ממאה מיליון שקל בשנה שלמה. בנוסף על כל זה, המלווה יכול להשתלב באמצעות שני מסלולי הלוואה, הראשון הוא מסלול משולב אשר מאפשר לכל העסקים הקטנים לכסות את כל הפערים התזרימיים שיש להם. השני הוא מסלול הלוואה ממש מהיר אשר במסגרתו מעניקים אל מבקש ההלוואה, הלוואה של כמאה אלף שקלים.

 

איך להגיש את הבקשה?

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה בשביל העסק, גם אם כבר ניסיתם לקחת הלוואה וסורבתם וגם אם לא, אתם תוכלו לעשות את זה בעזרת פנייה אל קרן. הפנייה לקרן מתבצעת דרך כמ הגורמים מתאמים אשר מונו על ידי המדינה לניהול של הקרן להלוואות בערבות של המדינה. מדובר בחברות אשר מספקות שירותים פיננסיים או במשרדים של רואי חשבון אשר הם אלו שמנהלים את כל הפעילות בקרן בשם המדינה. הפנייה אל הגורמים האלה בשביל בקשה להלוואה מתבצעת לפי קריטריונים אשר מפורסמים על ידי הקרן והיא כמובן צריכה לכלול טופס בקשה מסודר ויעיל להלוואה וכן מסמך אשר דומה במהות שלו אל התכנית העסקית המקוצרת, אשר בו עליכם לפרט מי אתם בכלל, מה הוא העסק אשר אתם מנהלים ועוד כדומה.

סוף התהליך

ברגע שהמנהל של הקרן מקבל את כל המידע הרלוונטי, צריך לאשר את הבקשה בצורה חלקית או בכלל לדחות אותה. לאחר מכן עוברים לבדיקה ישירה מול הבנק, לאחר שהבקשה מאושרת על ידי הכלכלן, היא עוברת לטיפול מיידי של הבנק. את ההלוואות אפשר לקבל בבנקים של חברות לאומי, אוצר החייל, מזרחי טפחות ומרכנתיל. כאשר המבקש של ההלוואה בערבות המדינה זכאי לבחור רק באחד מהם. בסוף כל התהליך הזה יוחלט אם לאשר את בקשתכם או לא.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here