איך לפתוח עסק בצורה טובה

0
315
קרדיט תמונה FREEPIK

אחת הדרכים הנפלאות לקדם את חייכם באופן כלכלי ובצורה איכותית זה באמצעות פתיחת חברה בע"מ אשר הינה בעלת פוטנציאל עצום לשדרג את חייכם, שכן פתיחת חברה בע"מ כרוכה בלא מעט בירוקרטיה ומסמכים אשר יש למלא אותם טרם הפיכתם לחברה. כמו כן כל אדם או קבוצה של אנשים יכולים לפתוח חברה בתנאי שאתם עונים על כל הדרישות בחוק ואינכם פותחים חברה לצורך לא חוקי כמו למשל חברה להימורים או לסחר בנשים. נוסף על כך לפתיחת חברה בע"מ מספר יתרונות שכן חברה בע"מ הינה תאפשר לכם לשלם מס בצורה מופחתת באופן משמעותי וזאת להבדיל מעצמאים אשר משלמים לפי מדרגות מס ולא לפי מס חברות. כמו כן גם יהיו עליכם הקלות בתשלומי ביטוח לאומי ועוד הקלות אשר יעודדו אתכם לפתוח את החברה שלכם כמו שצריך. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל YPAY  אשר נספק עבורכם את כל הכלים שאתם צריכים על מנת להתנהל נכון בעסק שלכם או בחברה שלכם. YPAY מספקת תוכנה חכמה אשר מרכזת בתוכה את כל מה שאתם צריכים על מנת להבין בניהול חשבונות העסק\החברה בנוסף תוכלו לבחור בין שירותינו החינמיים לשירותים בתשלום.

 

לדווח על מה שיש לנו

אחד הדברים החשובים ביותר במקרה של בעלי עסקים\חברות זה הצהרת הון, שכן הצהרת הון מתרחשת כאשר מס הכנסה חושד שישנם פערים בין מה שבעל העסק\חברה מדווח לבין ההכנסות שלו בפועל, שכן הם חושדים שהוא מעלים מס, ועל כל מס הכנסה מבקש הצהרת הון שבו ידווח על סך ההכנסות וכן גם ידווח על סכומים בחשבון הבנק, נכסים ברשות בעל העסק\חברה וכן דברים שהינם קריטיים ודרכם יוכל להעלים מס. כמו כן חשוב לדווח בדיוק את מה שנכנס אליכם שכן עבירות מס נחשבות לעבירות חמורות ביותר.

 

התנהלות נכונה בעסק

במידה והחלטתם לפתוח עסק ולדעתכם סכום ההכנסות שלכם לא יעלה על 100 אלף ₪ בשנה וכן אתם לא מעסיקים יותר מ2 עובדים עליכם לדווח על העסק שלכם כעוסק פטור שכן כך העסק שלכם יהיה פטור מתשלומי מע"מ. בשביל להתנהל באופן נכון מבחינת חשבונות בעסק תוכלו לפנות אלינו ל YPAY ולקבל את השירות הטוב ביותר בנושא התנהלות בעסקים\חברות תוך כך שתקבלו תודעת שירות פשוט מדהימה וחוויה מדהימה בתוכנה שלנו. לפרטים נוספים צרו קשר במייל שלנו: [email protected] ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here