גם בעת שיפוץ אמבטיה גדול – איך לבחור את האמבטיה המתאימה ביותר?

0
134
credit freepik.com

אם בחדר הרחצה שלכם יש רק מקלחת, אין ספק כי זה חוסך מקום, אבל אמבטיה היא לא רק מקום לביצוע שיגרת היגיינה, אלא הזדמנות לאפשר לגוף ולנפש להירגע. ולמנוחה טובה, חדר אמבטיה חדש צריך להיות הכי נוח שאפשר. בעת שיפוץ אמבטיה הקושי בבחירת אמבטיות טמון בצורך לקחת בחשבון קריטריונים רבים. נוחות, עמידות ותפיסה אסתטית תלויים במידה רבה בפרמטרים של הכלים הסניטריים. איך לבחור את האמבטיה הנכונה, לאילו קריטריונים לשים לב, איך לא להתבלבל משפע הדגמים – תוכלו להבין זאת במאמר הבא.

מאילו חומרים לבחור את האמבטיה הבאה שלכם: יתרונות וחסרונות

הקריטריון הראשון שכדאי לשים לב אליו בעת שיפוץ אמבטיה ובחירת האמבטיה החדשה שלכם הוא מאיזה חומר עשויה האמבטיה. ומכיוון שלאמבטיה אקרילית ולאמבטיה מפח יש יתרונות משלהם, קשה לומר בוודאות איזו אמבטיה עדיפה.

אמבטיית פח- מדובר בדגמים העמידים והחזקים ביותר. בסיס פח יצוק עם ציפוי דו-שכבתי איכותי יכול להחזיק מעמד עד חצי מאה. מים מתמלאים באמבטיה זו כמעט בשקט, והאמבטיה שומרת היטב על הטמפרטורה. עם זאת, ישנם גם חסרונות. אלה כוללים את המשקל הרב של המוצר ומבחר מוגבל של צורות אותן ניתן ליצור. היתרונות הם:

חוזק וחיי שירות ארוכים;
דרישות טיפול מינימליות;
עמידות בפני קורוזיה;
שימור טמפרטורה;
מילוי מים שקט.
לפיכך, מדובר בדגם עמיד וחזק שאינו נוטה להצהבה ודהיית צבע מהירה, אינו מתעוות ושומר על ברק. אם אתם חובבי צורות קלאסיות עבור האמבטיה שלכם, שקלו לבחור באמבטיית פח.

אמבטיות אקריליות- היצרנים משפרים כל הזמן את הנוסחה של החומר האקרילי והצליחו להשיג חוזק גבוה, כמו גם להגדיל את חיי השירות של אמבטיות המיוצרות ממנו ל-15 שנה לפחות. הפלסטיות של החומר מאפשרת ליצור אמבטיות בכל צורה וגודל, כמו גם לצייד אותן בפונקציונליות שונות: חיישני תאורה שונים, הידרומסאז' ועוד. אך חשוב לשים לב כי אמבטיות אקריליות אינן עמידות בפני חומרי ניקוי שוחקים, שריטות או עומסים כבדים. אך מנגד ציפוי אמבטיה אקרילית יכול בקלות לתקן את כל הפגמים שנוצרים באמבטיה מבלאי שנוצר עקב שימוש. היתרונות הם:

מגוון צורות וגדלים;
משקל קל;
קלות שינוע והתקנה;
שמירה על חום;
פונקציונליות.
התאמת הצורה האופטימלית לאמבטיה החדשה שלכם

בעת שיפוץ אמבטיה בחירת צורת האמבטיה תלויה בגודל ובעיצוב של חדר האמבטיה עצמו:

צורות מלבניות הן מרווחות, מגוונות, ולכן הפופולריות ביותר.
דגמים משולשים חוסכים מקום על ידי התקנתם בפינת החדר.
וריאציות אובליות נראות יוקרתיות יותר, מסודרות ומסוגננות. אך הן יקרות יותר מאלו המלבניות ואינן מתאימות לחדרי אמבטיה קטנים.
אמבטיות עגולות גם תופסות הרבה מקום, אבל יכולות להפוך לאלמנט העיצובי העיקרי של חדר האמבטיה שלכם.
השלב האחרון בעת שיפוץ אמבטיה הוא לבחור עיצוב אמבטיה שיתאים לעיצוב הפנים. הצעד הנכון ביותר הוא לבחור אמבטיה לפי המשקל והגובה שלכם. אם תבחרו אמבטיה שלא תתאים לצרכים שלכם, יהיה לכם לא נוח להשתמש בה. כדי להתאים את המוצר הנכון ביותר עבורכם, מומלץ לקבל ייעוץ והכוונה מקצועיים מצוות המומחים של חברת תותי אמבטיות, המספקים לכם מגוון פתרונות של כלים סניטריים, העומדים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here