למה חייבים חברת שירותי אבטחת מידע?

0
209
קרדיט FREEPIK

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו מידע הוא נשמת אפם של עסקים, הצורך בשכירת חברת שירותי אבטחת מידע, נעשה מכריע וקריטי. קיימת עליה מתמדת באיומים ותקיפות סייבר, המדגישה את הדחיפות של ארגונים וחברות, להגן על הנתונים האישיים, והמידע העסקי שלהם.

מתוך הכרה בצורך הזה, קיימות חברות רבות, המציעות את עצמן בתור חברת שירותי אבטחת מידע. הן מספקות מומחיות ופתרונות מערכתיים, לחיזוק והגנה על מערכות דיגיטליות, שרתים ורשתות.

מהי חברת שירותי אבטחת מידע?

חברת שירותי אבטחת מידע, היא חברה או ארגון, המתמחה בהערכה, הפחתה וניהול של סיכוני אבטחת מידע, שמתמודדים איתם ארגונים. חברות אלו מספקות פריסה טכנולוגית מתקדמת ותמיכה מתמשכת, תוך הבטחת אמצעי אבטחה נאותים ומתקדמים, השומרים על עדכנות טכנולוגית.

למשל, לא מזמן הותקף בית חולים במרכז, בהתקפת סייבר שמשכה מידע ונתונים, על אלפי חולים ומאושפזים. המידע הוסלק בידי ההאקרים, שדרשו כופר עצום, על מנת שלא לחשוף מידע רפואי רגיש, על ידוענים שהתאשפזו בו בעבר.

למעשה, אם לבית החולים יש מערכת, שמזהה את הזליגה העצומה של המידע החוצה (על פי רוב הרשת משמשת לכניסת מידע ולא להוצאתו, וודאי שלא בהיקפים כאלו), אפשר להפיל באופן מידי את החיבור לאינטרנט, ואולי למנוע את גניבת רוב המידע.

מהם השירותים שמציעה חברה לאבטחת מידע?

חברת שירותי אבטחת מידע, מציעה מגוון שירותים, להערכה מקיפה, אסטרטגיה ויישום פתרונות אבטחה יעילים. חלק משירותי הליבה, המוצעים בדרך כלל על ידי חברות אלה, כוללים:

  • הערכת סיכונים: ביצוע הערכות וביקורות יסודיות, לזיהוי פגיעויות פוטנציאליות. כמו כן, אסטרטגיות מניעה, המותאמות לצרכים הספציפיים של כל ארגון.
  • פיתוח מדיניות אבטחה: יצירת מדיניות מותאמת אישית, בהתאמה לשיטות העבודה המומלצות בתעשייה, הדרישות הרגולטוריות ויעדים ארגוניים ספציפיים.
  • אבטחת תשתית: תכנון, הטמעה וניהול של תשתית אבטחה חזקה, כדי להגן על נכסים דיגיטליים, לאבטח רשתות ולמנוע גישה לא מורשית.
  • תגובה והתאוששות לאירועים: קביעת אמצעים יזומים, לאיתור מהיר של איומי סייבר ותגובה אליהם. זאת, תוך סיוע בניתוח הנתונים ובהתאוששות שלאחר האירוע.
  • ניטור מתמשך: יישום אסטרטגיות להבטחת ניטור אבטחה, ללא הפרעה. הוא מאפשר לחברות לזהות, כאשר איומים מתעוררים, ולנקוט פעולה מיידית.

בתחום אבטחת הסייבר, אנשי מקצוע המועסקים בחברות כאלו, הם אנשים מיומנים במיוחד, בעלי הסמכות והכשרות מיוחדות בהיבטים שונים, בתחום אבטחת המידע. הם מחזיקים בידע עדכני בתחום הכל-כך דינמי הזה, ומזהים מלכודות ואיומי סייבר, לפני שהם מגיעים לידי מעשה. אנשי מקצוע כאלו, הם נכס יקר ערך לכל ארגון וחברה, המחזיקים דאטה-בייס.

יזמקו PRO– כל השירותים לעסק במקום אחד

יזמקו PRO מספקת שירותי מחשוב לעסקים, שירותי מחשוב בענן, גיבוי ואבטחת מידע, תמיכה ותחזוקה, ועוד.

חברת יזמקו מתמחה כבר קרוב לחמישים שנה, במתן שירותים לעסקים בכל גודל, ובכל היקף. אנו מספקים שירות בכל תחומי ה- IT לבעלי עסקים, בהתאמה אישית, תוך בניית סיסטם לכל לקוח, בהתאם לצרכים המדויקים של העסק שלו.

אנו מתמחים במתן שירות אנושי ומיידי, וטיפול בבעיות, בצורה הטובה ביותר. אנו מתחייבים להמשיך ולהשקיע את משאבינו בלקוחות, מתוך שאיפה לתת לכם את השירות הטוב, האמין והמקצועי ביותר.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת לעסק שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here