בנק מזרחי-טפחות יערוך פעילות מיוחדת של "נפגשים עם סופרים" לכבוד חודש הספר העברי, במהלך חודש יוני 

0
1025
קרדיט: מזרחי טפחות

מיטב הסופרים והסופרות המובילים בישראל יעבירו ההרצאות פתוחות לקהל הרחב ללא עלות ובהרשמה מראש

בנק מזרחי-טפחות יקיים במהלך חודש יוני סדרת הרצאות מרתקות של סופרים וסופרות מובילים כחלק מפעילות -"נפגשים במזרחי טפחות", בהן הם יספרו על תהליך היצירה, מקורות ההשראה שלהם, והסיפורים שמאחורי הספרים שכתבו. בין הסופרים המשתתפים: אשכול נבו, מאיר שלו, יוכי ברנדס, גלילה רון פדר, מיכל שלו, אבשלום קור, מרסל מוסרי, אפרים סידון, דני קרמן, שרית ישי לוי,  ועוד…

 

ההרצאות יעברו בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הבנק והצפייה בהן פתוחה ללקוחות כל הבנקים וללא עלות, ברישום מראש באתר "נפגשים במזרחי-טפחות".

 

זו השנה התשיעית של פרויקט "נפגשים במזרחי טפחות", במסגרתו הבנק עורך למען הקהילה ובאופן קבוע מגוון רחב של פעילויות והרצאות של מיטב המרצים עם תכנים מגוונים, כמו: תזונה נכונה, העצמה אישית, סיפורים אישיים והרצאות בנושאים פיננסיים.

 

הרישום להרצאות והפעילויות באתר "נפגשים במזרחי-טפחות", בקישור המצורף:

www.mizrahi-tefahot.co.il/he/nifgashim

 

פירוט ההרצאות

1.6, יום ג', 19:30, הסופרת שרית ישי לוי בהרצאתה – "מלכת היופי של ירושלים" פוגשת את "אשה מעבר לים" – נפגשים עם שרית ישי לוי להרצאה על ההצלחה הפנומנלית של "מלכת היופי של ירושלים" ועל התהליך שעברה בעקבות ההצלחה. הפחדים והחרדות שליוו את כתיבת ספרה השני "אשה מעבר לים " לאור הציפיות הרבות בעקבות הצלחת ספרה הראשון ושיחה על הספר החדש "אשה  מעבר לים" שזינק מיד עם צאתו לאור לראש רשימת רבי המכר.

 

8.6, יום ג', 19:30, ההרצאה "על הסופר וספרו" של הסופר מאיר שלו –  נפגשים עם מאיר שלו להרצאה על דרך הכתיבה של שלו. התחקיר המקדים, העריכה, בחירת הדימויים והכתיבה בגוף ראשון!.

 

9.6, יום ד', 19:30, אשכול נבו בהרצאה "סודות מחדר הכתיבה"  – נפגשים עם אשכול נבו, סופר ישראלי, להרצאה על סודות מחדר הכתיבה: אשכול נבו מספר על הסודות שבלב ספריו ועל תהליך הכתיבה שמאחוריהם. איך נולד ספר? מה עושים כשיש מחסום כתיבה? איך הופכים זיכרון אישי לרומן בדיוני? ומי באמת קובע את העלילה, הדמויות או הסופר? והסיפורים שמאחורי ספריו רבי המכר "משאלה אחת ימינה", "הריאיון האחרון", "גבר נכנס בפרדס" ספריו של אשכול נבו הפכו כולם לרב מכר, זכו לשבחים בארץ ובעולם, ותורגמו ל-12 שפות. הניו יורק טיימס הגדיר את הכתיבה שלו "מהפנטת"  וה"קוריירה דה לה סרה" קבע שהוא אחד הסופרים המרתקים והחשובים בדורו בעולם.

 

14.6, יום ב', 19:30, אפרים סידון ודני קרמן בהרצאתם " הומור וסאטירה בתקשורת האלקטרונית והכתובה" –  נפגשים עם הסופרים והסאטיריקנים אפרים סידון ודני קרמן בהרצאה על הסודות שמאחורי הקלעים של הסאטירה בטלוויזיה ובעיתונות.  בהרצאה אפרים סידון מדבר ומדגים בסרטונים את הסאטירה בטלוויזיה, כפי שהיה שותף לה בעיקר ב"ניקוי ראש" וב-"חרצופים". דני קרמן מדבר ומדגים את גבולות הסאטירה הכתובה, ומביא דוגמאות מהמוסף הסאטירי "דבר אחר", שהיה בין עורכיו וכותביו במשך 22 שנה.

 

15.6, יום ג', 19:30, הסופרת ואושיית הרשת, מרסל מוסרי בהרצאה "קופסת קובות" – נפגשים עם הסופרת המצליחה מרסל מוסרי להרצאה שתגלה לכם איך אפשר להצליח באמצעות הרשתות החברתיות. הכל התחיל מסיפור על קופסת קובות שפרסמה מרסל בפייסבוק. מאז, נוספו עוד רבים. סיפוריה המתובלים בעממיות והרבה "מזרחיות", נכתבו מתוך כאב ולא מתוך מטרה, ותוך מהרה הגיעו לקהל רחב ומגוון והצליחו לגעת בלב קוראים רבים. מרסל, תופעת רשת מצליחה, הצליחה לעקוף את הוצאות הספרים ולהצליח לבדה ללא תואר, סוכן או תוכנית ריאלטי. בהרצאתה המרתקת משתפת ב"סיפור הסינדרלה" שלה: איך התפרסמה באמצעות הפייסבוק ואילו כלים הפייסבוק יכול לתת ליוצרים שבמות אחרות לא יכולות? כיצד ניתן להוציא ולמכור בחנויות ארבעה רבי מכר מצליחים באופן עצמאי ולא תחת הוצאת ספרים מסויימת? כמה כסף נדרש? איך אפשר לגייס כסף בצורה חברתית והוגנת? מאנונימיות ועד הצלחה וקריירה בזכות הרשת – הרצאה מרתקת, מצחיקה ומעוררת השראה!

 

16.6, יום ד', 19:30, אבשלום קור בהרצאתו "פֶּלֶא הָעִבְרִית – שיחה מרעננת ומפתיעה על ייחודה של העברית" – נפגשים עם המומחה לשפה העברית אבשלום קור, להרצאה שופעת מעשיות משעשעות ומחכימות על השפה העברית, נגלה, בין השאר, את יתרוננו על לשונות אחרות – בחומת סין, ביפהפיה הנרדמת, ובחיל המודיעין של ארה"ב.

 

21.6, יום ב', 19:30, יוכי ברנדס עם ההרצאה "שבע אימהות – הסיפורים הסודיים של נשות התנ"ך" – נפגשים עם המורה לתנ"ך והסופרת המצליחה יוכי ברנדס להרצאה מרתקת על הסיפורים הסודיים של נשות התנ"ך. התנ"ך נכתב ונערך בעולם פטריארכלי, ורוב סיפוריו וחוקיו משקפים את השקפת העולם הגברית, שהייתה אז השלטת. אבל פה ושם, בקולות דקים וחבויים, נכנסו לספר הספרים שלנו גם סיפורים שסיפרו נשים, שמבטאים תפיסת עולם שונה ואף חתרנית.  יוכי ברנדס חושפת בהרצאתה כמה מהסיפורים הללו, ומגלה לנו מי באמת היו תמר, בת פרעה, אסתר, רות ומרים הנביאה.

 

23.6, יום ד', 19:30,"מפגש עם הסופרת" גלילה רון פדר-עמית – נפגשים עם הסופרת המצליחה גלילה רון פדר-עמית למפגש בעקבות ספרה החדש 'היא סיפור חיי' (מודן 2020). גלילה תספר על אירועים אוטוביוגרפיים  מסיפור חייה, כמו פרסום ספרה הראשון בגיל 22 ופרסום הספר הראשון בסדרת ספרי "אל עצמי" שהיה מבוסס בחלקו על נסיונה כאמא במשפחת אומנה. כמו כן, גלילה תשתף במקורות ההשראה שלה וסיפורים על סדרות ספרים נוספות שכתבה וספרים ביוגרפיים על אישים כגון זאב ז'בוטינסקי, מנחם בגין, א"ד גורדון, חיים נחמן ביאליק ועוד.

 

30.6, יום ד', 19:30, מיכל שלו בהרצאה על "מאחורי הקלעים של עולם היצירה" – נפגשים עם מיכל שלו להרצאה על עולמה של סופרת. הסיפור שמאחורי הקלעים – מציאות ודמיון ביצירה על רקע התפתחות עולם הספרות ברבע מאה שחלפה, בדגש על ספרה האחרון.

 

בנוסף, במהלך חודש יוני, ייערכו גם שתי הרצאות בנושאים פיננסיים לפי הפירוט הבא:

2.6, יום ד', 19:30, ההרצאה "מבינים את הכסף – חוסכים נכון" – נפגשים עם סימונה וינקרץ ממחלקת פיקדונות במזרחי-טפחות, להרצאה על פיקדונות ועל האופן בו הם יכולים לעזור לנו לשמור על הביטחון הכלכלי שלנו.

מה ביכולתנו לעשות כבר היום למען העתיד? ואיך פיקדונות מהווים אפיק השקעה בטוח במיוחד לתקופה זו? ההרצאה תעסוק במושגי יסוד בעולם הפיקדונות, למה דווקא פיקדון, איך נוכל להתאים פיקדון למטרות העתידיות שלנו ועוד…

 

28.6, יום ב', 19:30, הרצאה על "משכנתה פנסיונית – פתרונות מימון לגיל השלישי" – נפגשים עם אלינוי גיספאן, אחראית משכנתה פנסיונית במזרחי-טפחות, להרצאה בה נסביר מהי משכנתה פנסיונית, למי היא מתאימה? נסקור את מגוון הפתרונות הפיננסים המותאמים לגיל השלישי, מה המטרות והשימושים שלהם, איך מתבצעת התאמה אישית לכל לקוח, וגם מהי מעורבות הילדים בתהליך.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here