תוכלו גם לחפש אנשים לפני הזמנת מידע עסקי

0
786
תוכלו גם לחפש אנשים לפני הזמנת מידע עסקי
קרדיט FREEPIK

כבעלי עסק אנו תלויים, בין השאר, באנשים רבים. אלה יכולים להיות לקוחות שבאים לקבל שירות או שותפים המבקשים לרתום אותנו לפרויקט שותפות לזמן קצוב, או לחלופין לזמן בלתי מוגבל. כאשר מכניסים צד שלישי לעסק ומסתמכים על ההתקשרות איתו, מעוניינים לבדוק אותו היטב כדי לבחון אם לא קיימת היסטוריה בעייתית של עיקולים והגבלות שעלולה להכניס גם אותנו למצב כלכלי בעייתי. טוב שהיום קיימים אמצעים טכנולוגיים משוכללים שבאמצעותם ניתן לקבל את כל המידע הדרוש, לפני שממשיכים לשלב הבא. 

להשיג את כל המידע שצריך על הצד השני

בעלי עסקים רבים מעוניינים לחקור מעט יותר על הצד השני, בייחוד אם מדובר בשותף, על מנת לדעת עליו יותר לפני חתימה על הסכם. עם זאת, לא כולם יודעים איך מבצעים חיפוש מעמיק באינטרנט ומוצאים את המידע הנכון על האדם הנכון. חברת דאטהצ'ק – דוחות מידע עסקי בטכנולוגיית Ai מציעה לכם להזמין דרכה את הדוחות הרלוונטיים כדי לקבל תמונה מלאה על השותף העסקי הפוטנציאלי החדש. הצוות המיומן של החברה מכיר את כל מקורות המידע ויודע להשיג את כל הפירוט הדרוש כדי שתדעו מראש מהי רמת סיכון ההתקשרות עם אותו אדם. 

איזה מידע ניתן להשיג על האדם?

חברת דאטהצ'ק מספקת לכם את כל המידע הדרוש שצריך לפני ההתקשרות עם בעל העסק. אחד הדברים שמעניינים אתכם יותר מכל הוא מצבו הכלכלי של הצד השני והאם הוא יוכל באמת לעמוד בהבטחותיו. על כן, הדוחות המפורטים של דאטהצ'ק יכולים להעניק לכם את התמונה המלאה ולספק מידע על קיומם של הגבלת חשבונות, עיקולים, צו מבית המשפט, פשיטת רגל, פירוק חברה, מצבם של בעלי המניות והדירקטורים ועוד. 

ואפשר לחפש גם אנשים

בחברת דאטהצ'ק ניתן למצוא מידע לא רק על חברות, אלא גם על אנשים באמצעות אתר אינפורמר. ברגע שמקלידים את שמו המלא של האדם שמחפשים, ניתן לראות איזה מידע קיים עליו ולהזמין אותו. מבין סוגי המידע הקיים באתר, ניתן למצוא מידע משפטי, פרטני, איתור כתובת או איסוף מידע גלוי הקיים ברשת. כשהכול נמצא באתר אחד, אין צורך לבזבז את הזמן באיתור אנשים. 

אילו סימנים צריכים להדליק נורה אדומה?

אמנם חשוב לבצע חיפוש על כל אדם לפני שבאים עמו בהתקשרות כלשהי, אך ישנם כמה סימנים שעלולים להתריע על בעייתיות בהתקשרות עוד לפני הבדיקה. כדאי להיות ערניים ולשים לב לסימנים האלה:

  • האדם מציע הרים וגבעות – השותף הפוטנציאלי מציע לכם עסקה של פעם אחת בחיים. הוא מדגיש כי הוא אינו מציע את העסקה הזו לכל אחד, ומציג לכם את הבוסט הרציני שעומד העסק שלכם לקבל לאחר שתחתמו על העסקה. אם ההצעה הזו יוצאת מגבולות ההגיון, כדאי לבדוק טוב טוב את הרקע של האדם ולשקול אם לחתום עליה. 
  • מלחיצים אתכם לחתום על עסקה – אנשים בלתי הגונים לוחצים עליכם לא פעם לחתום על העסקה ומהר, כדי להוציא את העסקה לפועל כמה שיותר מהר. כך הם יוכלו לקבל את הכסף ולבצע את העוקץ, לפני שתתחרטו. באופן כללי, לא כדאי לקבל החלטות גורליות בחיפזון, אלא לשקול ולבדוק לפני שחותמים על חוזה התקשרות. 
  • חשבון הבנק אינו שייך לאדם שנמצא מולכם – גם אם הכול מתנהל כשורה עד עכשיו, ישנם סימני אזהרה שוליים לכאורה שכדאי לשים אליהם לב. אחד הסימנים האלה הוא הבעלים של חשבון הבנק. אם מבקש ההתקשרות אתכם מבקש מכם להעביר לו מקדמה לחשבון אשתו או חברו, ייתכן שהסיבה לכך היא שהחשבון שלו מעוקל. 

לסיכום, ראינו שלפני שחותמים על התקשרות עם צד שלישי, עלינו לברר היטב עם מי יש לנו עסק. באמצעות חברת דאטהצ'ק אפשר לעשות זאת בקלות ובמהירות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here