קורס ניהול מהמובילים בארץ

0
289
קרדיט: canva

קורס ניהול – מרכז גישות בע"מ

תפקידי ניהול הם תפקידים מורכבים ולעיתים קרובות גם לא פשוטים, אשר דורשים מהאנשים הממלאים אותם מגוון עצום של כישורים, כלים ויכולות. אף אחד לא נולד מנהל, ולכן על מנת לרכוש את הכישורים המתאימים ולפעול במשרת ניהול על הצד הטוב ביותר הן ביחס לעובדים תחתיכם והן מבחינה  מקצועית כראש צוות או כאיש מכירות, חשוב לעבור קורס ניהול מקצועי אשר יעניק לכם את הכלים הנכונים על מנת למצות את הפוטנציאל הגלום בכם. קורס הניהול של מרכז גישות נחשב לאחד מהקורסים המובילים בישראל, אשר מעניק כלים מעשיים, כמו גם ידע תיאורטי חשוב ורלוונטי ומסייע למנהלים להשתפר ולהפוך למנהלים הטובים ביותר שהם יכולים להיות. הקורס של מרכז גישות מתאים במיוחד למנהלים חדשים ולעתודות ניהול, אך גם למנהלים ותיקים אשר מעוניינים לקדם את עצמם ולשפר את יכולותיהם.

קורס ניהול – מה נלמד?

במהלך קורס ניהול של מרכז גישות, אתם תלמדו מגוון רחב של נושאים כגון תקשורת בין אישית ותקבלו כלים שיסייעו לכם להיות מנהלים טובים יותר לעובדיכם ותמצו את הפוטנציאל שלכם בתור עובדים.  בין הנושאים הנלמדים בקורסי הניהול ניתן למצוא:
שיפור יחסים בין אישיים- מנהל טוב הוא מנהל שהיחסים שלו עם הלקוחות ועם העובדים שלו הם טובים, היות ואנחנו כבני אדם נוטים להקשיב וליישם בתחושה טובה בקשות שאנשים שאנחנו מעריכים ומכבדים ביקשו מאיתנו לעשות.
ניהול משא ומתן- בתור מנהלים תרגישו פעמים רבות שעל מנת להשיג את מה שאתם רוצים אתם תנהלו משא ומתן. בקורס תלמדו כיצד לנהל את המשא ומתן בצורה בה תקבלו את מבוקשכם או שתהיה פשרה טובה לשני הצדדים.
שיחת משוב- בתור מנהלים תצטרכו אחת לכמה זמן להעיר משוב על העובדים שלכם, אז הסדנא היא על מנת לדעת איך לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

מרכז גישות – כל מה שצריך לדעת

אנחנו בגישות הדרכה ויעוץ מקבוצת גישות למצוינות מתמחים בהעברת הרצאות וסדנאות בנושאים מגוונים כמו קורסי ניהול, הדרכת עובדים, הכנה לגיל פרישה, הדרכות בטיחות ועוד. במשך 35 שנות עבודתנו פיתחנו שיטות רבות ויעילות במיוחד אשר מסייעים למסיימי הקורסים לקבל את הכלים הבטוחים להצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here