פרסום בעיתון מעריב בתקופת הקורונה

0
1310

נגיף הקורונה פרץ לחיינו לפני כמעט שנה ויחד אתו הגיעו שלל ביטויים שאת חלקם כלל לא הכרנו קודם לכן וחלקם קיבלו פרשנות מחודשת: קפסולות, מתווים, עקומות אקספוננציאליות ועוד. גם צירופי מילים מטרידים כמו "קבוצת סיכון", "מדד השגרה",  עלו לסדר היום ולא יורדים ממנו כבר חודשים רבים, כשלצד ההקשר הבריאותי של המילים, מדובר גם לא מעט על קבוצת סיכון נוספת, זו שנפגעה כלכלית אולי בצורה הקשה ביותר מנגיף הקורונה: בעלי העסקים.

חלק ניכר מהעסקים הקטנים בישראל לא שרדו את תקופת הקורונה בשל תקופות של סגר, דילול במספר הלקוחות, כניסת הצוות לבידוד ועוד. אז איך בכל זאת ניתן להימנע ממצב כזה כמה שאפשר? ובכן, פרסום בעיתון מעריב, למשל, יכול לעזור למנף את העסק שלכם דווקא בתקופה המאתגרת הזו ומיד גם תבינו כיצד.

הכוח של העיתונות המודפסת

המאה ה-21 בכלל והשנים האחרונות בפרט סובבות סביב מהפכת הדיגיטל, שיש לה נגיעה בכמעט כל תחום בחיינו. הרבה דובר על היתרונות של השיווק הדיגיטלי אבל גם פרסום בעיתון מעריב נושא בתוכו כמה יתרונות משמעותיים, שהם פועל יוצא של היתרונות הרבים של פרסום באמצעות המדיה העיתונאית.

הנמענים שלכם לא ממהרים לשום מקום

חשבו רגע על השימוש ברשתות החברתיות. קהל היעד שלכם נחשף למודעה שלכם, ולעוד אחת, ולעוד כמה עשרות ואת רובן הוא פשוט גולל בקלילות עם האצבע מבלי להתעכב עליהן. פרסום בעיתון מעריב, לעומת זאת, הוא בעל נופך אחר לגמרי. כשאתם מפרסמים מודעה בסמוך לכתבה בעיתון הקוראים מתעכבים עליה לפני שהם ממשיכים בקריאת התוכן החדשותי ולכן המסר חודר עמוק לתודעה שלהם. אף אחד לא מעלעל בעיתון באותה מהירות בה הוא גולל ברשתות החברתיות וכשמוסיפים לכך את ההיבט של גודל המודעה, שהוא בהכרח יותר גדול ממודעה המפורסמת על מסך טלפון קטן – קל להבין מדוע פרסום בעיתון מעריב הוא אפקטיבי ביותר.

בפרסום בעיתון קל להגיד את מה שיש לכם להגיד

הלך הרוח התזזיתי של עולם הדיגיטל מחלחל גם לאופן בו מודעות פרסום ושיווק מנוסחות. אך מה עושים במצבים בהם יש לא מעט אינפורמציה שקריטי להעביר לקהל היעד? גם במקרה כזה פרסום בעיתון מעריב יכול לסייע. הקוראים לא חשופים לבליל תוכן המסיח את דעתם ולכם יש הזדמנות כבעלי עסקים להעביר את המסר שלכם במלואו ולקרב את קהל הקוראים עוד צעד אל עבר זיקה לערכי המותג שלכם ובסופו של דבר לרכישה בפועל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here