מתחם פי גלילות

0
764
קרדיט תמונה מתחם פי גלילות

מתחם פי גלילות ששטחו הוא כ – 2,100 דונם מיועד לבניית 9,800 דירות וכ – 790,000 מטר מרובע לתעסוקה ולמסחר המתפרסים על פני שטח של 1.866 דונם.

מתחם פי גלילות הכיל בעבר את מתחם מכלי הגז של המדינה. פינוי חוות הגז מהמתחם יצרה הזדמנות נדל"נית ותנופת בנייה של בניית רובע תל אביבי חדש הצמוד לרמת אביב ונחשב ל"צפון החדש של רמת אביב". ברובע החדש אשר צפוי להמשיך את הפיתוח העתידי של שכונת רמת אביב אושרו אלפי יחידות דיור לצד שטחי מסחר גדולים. ברובע מתוכננות גם ריאות ירוקות, גינות ציבוריות, גני שעשועים ופארק ענק בשטח של שלוש מאות מטר מרובע שבמרכזו יקום אגם מלאכותי.

במאמר זה נביא סקירה נדל"נית על פרויקט מתחם פי גלילות, נדבר על הביקוש לקניית הזכות לדירות ועל חברת "שבירו לנד" שמימשה אופציות לרכישת מגרשים במתחם. לפרטים נוספים אודות השקעה במתחם פי גלילות הקליקו

מתחם פי גלילות – סקירה קצרה על פרויקט הנדל"ן הלוהט

על שינויי הייעוד של מתחם פי גלילות הוחלט כבר לפני עשרים שנה במקביל להחלטה על פינוי חוות הגז. חוות הגז כבר פונתה שבע שנים לאחר ההחלטה, אך תהליך הבנייה לא התקדם בשל תביעות של בעלי הקרקעות נגד המדינה.

לאחרונה עברה תכנית המתחם שלב משמעותי כשוועדת התכנון והבנייה המליצה על הגשת התכניות להתנגדויות שלב המהווה את השלב האחרון לפני האישור הסופי.

בשנה האחרונה יש באזז גדול בשוק הנדל"ן בהקשר למתחם פי גלילות. מי שקנה קרקעות במתחם כבר לפני שנים רבות, יזכה לרווח גדול מאוד על ההשקעה, אומנם משווקי נדל"ן טוענים כי עוד חזון למועד, אבל המועד כבר נראה באופק.

במתחם פי גלילות לא מוכרים כעת דירות, אלא זכות לדירה. זכות לדירה היא הזכות לרכישת דירה בגוש מסוים. המתחם עדיין לא עבר תהליך של איחוד וחלוקה, ולכן מי שרוכש כיום זכות לדירה יודע באיזה גוש במתחם הוא קנה את הזכות לדירה, אך לא יודע באיזה בניין, באיזה קומה, מה יהיו כיווני האוויר ועוד.

העובדות מלמדות כי על אף חוסר הידיעה באשר לפרטי הדירה הציבור מאמין במתחם. המשווקים של מתחם פי גלילות טוענים, ומוכיחים, כי הביקוש לזכויות לדירה גבוה מאוד והמחירים כבר הכפילו ואפילו שילשו את עצמם. מי שקנה זכות לדירה לפני מספר שנים כבר הכפיל והשליש את המחיר, בעתיד, מבטיחות החברות העתידות לבנות את הדירות במתחם, שבמתחם ייבנו דירות יוקרה בדומה לדירות היוקרה הנבנות ברמת השרון הסמוכה וברמת אביב.

חברת "שבירו לנד" מימשה אופציות לרכישת מגרשים במתחם פי גלילות. החברה פועלת במשך למעלה משני עשורים באיתור הזדמנויות אטרקטיביות למשקיעי נדל"ן במקומות אסטרטגיים ובעלי פוטנציאל השבחה גבוה. רכישת המגרשים במתחם פי גלילות מצטרפת לפרויקטים נוספים שאותם מובילה החברה כמו פרויקט ח- 500 בחולון, פרויקט רובע הים בחדרה, מתחם האקליפטוסים בקריית אתא, מתחם ה- 2000 בראשון לציון ועוד.

לסיכום, פי גלילות – רובע הצפון החדש של תל אביב

בחודשים האחרונים הגישה עיריית תל אביב בקשה להגשת התנגדויות לבנייה במתחם, בקשה המהווה את השלב האחרון לפני האישור הסופי של בנייה במתחם. משקיעי נדל"ן רבים מאמינים בפרויקט פי גלילות וההשקעות כבר הכפילו ואף שילשו את ערכן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here