משכנתא לא לוקחים בלי מומחים שבודקים אותה

0
254
קרדיט - Freepik

כשאתם חושבים על רכישת דירה או בית במיליוני שקלים ומתכוונים להתחייב לעשרות שנים להחזיר את רובם, למה רובכם אינכם בודקים מהם המסלולים הטובים ביותר וההצעות הכדאיות ביותר לכם כלקוחות, במקום להיענות מיד להצעה ראשונה של הבנק? הרי הבנק לא עובד למענכם אלא למען הרווחים שלו, ולכן גם מסלול שייראה לכם הכי אטרקטיבי טומן בחובו למעשה מלכודות כדאיות לבנק ולא לכם, ולא תמיד התמהיל שנכון להם נכון גם לכם בהתחשב בתכניות הכלכליות שלכם ובמסלול הקריירה שתכננתם לכם. כשאתם נעזרים בשירות של יועץ משכנתא פרטי, הוא מתחייב למעשה למצוא לכם את המסלולים הכדאיים ביותר לכם, לבנות תמהיל החזרים שגם הבנק ירצה לתת לכם ולהיעזר בקשרי העבודה שלו עם כל הבנקים כדי לראות איזה בנק ייתן לכם את המשכנתא הטובה ביותר מבחינתכם. הניצחון הוא לשני הצדדים כי אם אתם לקוחות טובים הבנק לא יסרב לכם והוא ירוויח מכל הלוואה שהוא נותן לכם, כשאתם תקבלו אותה בתנאים שאתם רוצים, למעשה. חברת WIN משכנתאות – מתחייבים חוזית לחיסכון, היא חברה ותיקה שעובדים בה רק יועצים בעלי תארים פיננסיים רלוונטיים וכולם בעלי ניסיון רב שנים בייעוץ משכנתאות ללקוחות מרוצים.

לעשות סדר אחת ולתמיד בכל ההלוואות

המציאות הישראלית אצל רוב האנשים היא כזאת, שרבים חיים למעשה מהלוואה להלוואה משום שאינם עושים סדר אחת ולתמיד בין כל המחויבויות שלהם. לכן, קורה לא פעם שמשלמים יותר מדי על החזרים במקום לאחד את כל התשלומים להלוואה אחת וכדי להחזיר בבת אחת את כל ההלוואות במקום להטליא טלאי פיננסי אחד על טלאי פיננסי אחר. במציאות כלכלית משתנה אנחנו גם חווים שינויים רבים בכל מה שקשור לריביות ומדדים ולכן חשוב להישאר עם יד על הדופק ולנסות למחזר הלוואות ולאחד אותן כדי שתשלמו פחות בחישוב הכולל, לאחר שנים. משכנתא לאיחוד הלוואות היא דרך מצוינת להפסיק להיגרר עם חובות ולסיים אותם אחת ולתמיד בתנאים עדיפים ולהתחיל מחדש ללא חובות נוספים.

תכנון כלכלי נכון מפחית תשלומים

רוב הישראלים לא שמים לב לשקלים ולאגורות שאחרי הנקודה בתשלום ההחזרים שלהם לבנקים. משום כך, אינם מבינים שהחישוב הכולל במשך עשרות שנים מצטבר לאלפי שקלים, שאותם אפשר לחסוך. אם מתכננים נכון את ההתנהלות הכספית של כל אחד אפשר גם לחסוך בסופו של דבר בהחזר הלוואות בכלל ואת זה אפשר לעשות עם מומחים אמיתיים בתחום זה שמציעים לכם ייעוץ פיננסי, כמו חברת WIN משכנתאות. היועצים של חברת WIN הם בעלי תואר ראשון עם התמחות בתחום המשכנתאות, והם פועלים על מנת להעביר לכם את המידע החיוני ביותר ולספק את השירות המהימן ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here