איך מעבירים כסף לחול בזול?

קרדיט: Pixabay

העברת כסף לחול כרוכה בתשלום של עמלת העברה ועמלת המרת מטבע. את ההעברה אפשר לבצע דרך כמה גופים כאשר העמלות אינן זהות בין כל המסלולים. לכם כלקוחות יש את הזכות לבחור נכון במסלול האטרקטיבי ביותר מבחינת עלויות, נגישות, מהירות והתחייבות להליך מאובטח. ברוב המקרים, העברת כסף לחול הכי זול יהיה לבצע את ההעברה דרך חברה פרטית. בין אם אתם מבצעים העברות כספים לחול באופן קבוע ובין אם מדובר בהעברה חד פעמית, אין סיבה שתשלמו יותר כאשר אפשר לשלם עמלות נמוכות יותר.

כיצד מתנהל הליך העברת מטח לחול?

העברות מטח לחול דורשות מכם למסור פרטים בסיסיים שלכם ופרטים בסיסיים של הנמען. הפרטים הדרושים לטובת העברה חוקית ומהירה של כסף הם : שם מלא, כתובת, מספר טלפון, מספר חשבון בנק, מספר סניף בנק או קוד בנק. לא ניתן לבצע העברות מטח לחול מבלי למסור את הפרטים הנ"ל. כל גוף פיננסי מקצועי ואמין זקוק לפרטים במטרה להבטיח העברה מהירה ובטוחה של הכסף. העברת מטח לחול דרך חברה פרטית מתחילה בפנייה טלפונית או אונליין לטובת הרשמה כאשר ההליך מתבצע ללא דרישה להגעה שלכם אל משרדי החברה. אתם מעבירים את הכסף אל חשבון הבנק של החברה יחד עם הפרטים של הנמען, מאשרים את ביצוע ההעברה, עוקבים אחר התהליך וממתינים לקבלת אישור סופי לקבלת הכסף.

אלו עמלות צריך לשלם בהעברת כסף לחול?

אם בארץ אנו נדרשים לשלם לבנק עמלה של כמה שקלים בעבור כל העברה של כספים מחשבון לחשבון – כאשר מדובר בהעברת כספים לחול (כולל המרת מטבע) העמלה גבוהה יותר. החישוב של העמלה מושפע מגובה הסכום, מדינת היעד, דחיפות, שער החליפין. קיימים מקרים בהם גם הנמען נדרש לשלם עמלת קבלה במעמד משיכת הכסף. רוצים לדעת איך מעבירים כסף לחול בזול? הסוד הוא עבודה קבועה עם חברות פרטיות שמתמחות בתחום. דרך חברה פרטית תיהנו ממחירים אטרקטיביים, חישוב עמלות הוגן (זול יותר מהעמלות של הבנק), מערכות חדישות שמאפשרות לבצע העברות מבלי לצאת מהבית וגם לעקוב אחר הסטטוס של ההליך, תהליך מפוקח ומאובטח.

העברת כסף לחול הכי זול בכל סכום לפנות אל חברה פרטית. חברת Top Rate היא חברה ישראלית מובילה שמבצעת העברות מטח לחול במחירים משתלמים, יש לחברה את כל האישורים הדרושים, ההעברות מתבצעות באמצעות מערכת מאובטחת וידידותית למשתמש. אם אתם מחפשים את הדרך להעביר כספים לחול במהרה מבלי לשלם עמלות גבוהות חייגו עוד היום אל חברת Top Rate.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here