לפני שאתם מקימים עסק – כך תשפרו את סיכויי ההצלחה שלכם

0
1943
לפני שאתם מקימים עסק – כך תשפרו את סיכויי ההצלחה שלכם

גם אם חלמתם על הרגע הזה במשך שנים, הקמת עסק חדש היא החלטה שמחייבת תכנון יסודי ומעמיק ככל האפשר. כך תוכלו להציב יעדים ברורים, להגדיר את הצעדים הדרושים כדי לכבוש אותם – ולקצור את הפירות. מאיפה מתחילים ולמה חשוב לעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון?

תכנית עסקית – הצעד הבסיסי ביותר

רבים מבעלי העסקים יצאו לדרך בלי לתכנן את הדרך. הם החלו לשווק מוצר או שירות בלי כל עבודה מוקדמת, אולי אף גייסו עובדים או שכרו משרד ללא תכנון כלכלי נכון. במקרים מסוימים הדרך הזו אף עשויה לעבוד, אבל כתיבת תוכנית עסקית היא דרך יעילה, מדויקת ונכונה הרבה יותר. התוכנית הזו היא מפת הדרכים המובילה את העסק לכל אחד מהיעדים שלו, מיצירת הכנסות גבוהות ועד לפיתוח עסקי או להרחבת הפעילות. במסגרת הליווי המקצועי של יעל בר לב, יועצת עסקית המלווה חברות וארגונים לצמיחה, התוכנית העסקית היא אחד הצעדים הבסיסיים והחשובים ביותר בתהליך, וזהו הכלי המרכזי שמוביל עסקים להצלחה.

העסק הקטן שחולם בגדול

לתוכנית העסקית יש כמה מטרות עיקריות, ונדמה שהמרכזית שבהן היא התכנון מוקדם. כשאנחנו מגדירים יעדים ברורים הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך, אנחנו פועלים באופן יעיל לקידום המטרות שלנו. כך אפשר להפוך את העסק שנמצא עדיין בחיתוליו למכונה משומנת שמייצרת הכנסות יציבות לאורך זמן. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים מתמקד בדיוק במטרה הזו ומאפשר לייעל את המערכת ולהבטיח עבודה נכונה בכל שלב ובכל נקודת זמן.

גיוס אשראי ופתרונות מימון

בהנחה שגם העסק שלכם זקוק לפתרון מימון שיאפשר לכם להשקיע בפיתוח, בייצור ובהרחבת הפעילות העסקית שלכם, הרי שהתהליך הזה מחייב תכנון מדויק ככל האפשר. למעשה, גיוס אשראי לעסקים הוא תהליך שמורכב מכמה וכמה שלבים, לרבות בחינת היתכנות, איסוף כל המסמכים הדרושים, הכנת בקשה רשמית וקיום דיאלוג רציף עם הגוף המממן עד לקבלת הכסף. תהליך מסודר ישפר את סיכויי ההצלחה שלכם, כמובן.

מתכננים וקוצרים את הפירות

בסופו של יום, המטרה שלכם היא אחת ויחידה. אתם רוצים להרוויח, וכמה שיותר. הציפייה הזו לגיטימית מאוד גם כאשר אתם מקימים עסק מתוך שאיפה לעשות רק את מה שאתם באמת אוהבים, או מתוך רצון לחולל שינוי ולהרגיש סיפוק בעבודה. ייעוץ כלכלי לחברות ולעסקים קטנים מאפשר לכם להגיע לכל היעדים הללו, להגדיל את ההכנסות ולראות את ה"בייבי" שלכם צומח וכובש יעד אחר יעד. לתכנון הצעדים הבאים שלכם עם הליווי המקצועי והניסיון של יעל בר לב, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 052-2696226.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here