אילו סוגי הלוואות קיימות?

0
2616
אילו סוגי הלוואות קיימות?

שוק ההלוואות הוא שוק גדול ומגוון, כיום אנו לא תלויים בבנק ללקיחת הלוואה ניתן לקחת הלוואה מחברות האשראי הקיימות, חברות פיננסיות, חברות ביטוח ועוד. כמובן שריבית ההלוואה משתנה בכל אחד מהגופים הללו והריבית המשתלמת ביותר היא עדיין בבנק. אך בטרם לקיחת הלוואה חשוב שתדעו את סוגי ההלוואות הקיימות ויתרונותיהם בטרם תחליטו על לקיחת הלוואה.

סוגי הלוואות קיימים בשוק

בשוק ניתן למצוא סוגי הלוואות שונות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. כך תוכלו למצוא מיידיות לכל מטרה או הלוואות חוץ בנקאיות מחברות האשראי ועוד. את סוג ההלוואה יש להתאים לצרכי הלקוח, ואם הלקוח רוצה מידע יותר מקצועי הוא יכול להתייעץ עם איש מקצוע שישמח לעזור לו בכל הקשור לסוגי ההלוואות וכן יתאים לו את סוג ההלוואה שהוא צריך בהתאם לצרכים האישיים שלו. סוגי ההלוואות בשוק כוללים את סוגי ההלוואות הבאות:

  • הלוואת בלון – הלוואת בלון היא הלוואה לאנשים שיודעים שיכולו לשלם בעתיד את סכום ההלוואה בתשלום אחד. הלוואה זאת ניתנת בבנקים ללקוחות עמידים שיכולים לעמוד בתנאיה ולחזירה. הלוואת בלון היא הלוואה נוחה עם תנאים גמישים וניתן לפרוס אותה עד ל-10 שנים. בסיום תקופת ההלוואה יש להחזיר את ההלוואה בתשלום אחד או שניים. רק חשוב שיהיה לכם את כל הכסף מבעוד מועד על מנת שלא תשלמו ריבית פיגורים או תאלצו לפתוח תיק בהוצאה לפועל.
  • הלוואה חוץ בנקאית – הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה אשר ניתנת מחוץ לבנק באמצעות חברות האשראי השונות: ויזה כאל, לאומי קארד וישראכרט. היא ניתנת בתנאים נוחים, ויכולה להיות הלוואה נוספת. בהלוואה זאת אין צורך למלא טפסים כמו בהלוואה בבנק, כך שבאמצעות שיחה טלפונית ניתן לאשרה ולקבל את הכסף תוך שעות ספורות עד ימים.
  • הלוואה מיידית – הלוואה מיידית היא הלוואה אשר ניתנת באותו רגע, ניתן לקבל אותה הביתה עם שליח, כך שהכסף זמין ואצלכם ביד. על מנת לקבל הלוואה זאת יש צורך בהצגת מסמכים המעידים על ההכנסות שלהם.
  • הלוואת גישור – הלוואת גישור היא הלוואה שדומה קצת להלוואת בלון, בהלוואה זאת יש צורך להסתמך על כסף עתיד שהלווה צריך לקבל. מדובר על הלוואה שנועדה לעזור לגשר על תקופת הביניים עד לקבלת הכסף. את ההלוואה ניתן לכסות באמצעות קרנות השתלמות, תוכניות חסכון, נכס שנמכר ועוד.
  • הלוואה ללא ריבית – הלוואה ללא ריבית היא הלוואה שניתנת ללווה ללא צורך לשלם עליה ריבית. כל הלווה לשלם את ההלוואה כפי שנדרש ללא צורך בריבית עליה. הלוואה זאת ניתנת בתנאים נוחים וגמישים.

איזה הלוואה מתאימה לכם מבין סוגי ההלוואות השונות?

סוג ההלוואה שאתם לוקחים צריך להתאים לצרכים האישיים שלכם. אם אתם במינוס וחייבים כסף נזיל ומיידי הלוואה לכל מטרה באופן מיידי תתאים לכם עד מאוד. אך אם רכשתם נכס או שאתם מוכרים נכס ולא רוצים לפרוס את החזר המשכנתא לשנים רבות ויש ברשותכם את סכום הכסף להחזר ההלוואה בתשלום אחד או שניים, הלוואת בלון תתאים או הלוואת גישור תתאים לכם עד מאוד. אם אתם מתבלטים לגבי סוג ההלוואה, כדאי שתתייעצו עם איש מקצוע שיעזור לכם להתאים את סוג ההלוואה שמתאים לצרכים האישיים שלכם. התאמת סוג ההלוואה לצרכים האישיים שלכם תחסוך לכם כאבי ראש מיותרים וכסף רב.

חשיבות יועץ מקצועי בעת לקיחת הלוואה

באמצעות יועץ מקצועי תוכלו להתאים את סוג ההלוואה לצרכים האישיים שלכם, דבר זה יגרום לכם לשלם פחות כסף ולקבל הלוואה שמתאימה לכם ולצרכים האישיים שלכם. באמצעות התאמת הלוואה באמצעות יועץ מקצועי תוכלו לעמוד בתנאי החזר ההלוואה מדי חודש וכן לשלם ריבית נמוכה יותר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here