למה כל עסק צריך מערכת CRM

0
1585
למה כל עסק צריך מערכת CRM
קרדיט FREEPIK

מערכת CRM  הפכה להיות הדבר הבסיסי ביותר, בכל מה שקשור לניהול העסק שלכם מבחינת לקוחות. כיום כמעט ולא ניתן למצוא עסק מודרני ומתפקד שלא משתמש בה ונשען על היכולות והיתרונות הרבים שבה. המערכת מאפשרת לכם להתקדם לעידן דיגיטלי, בו אפשר להיפרד מכל הבלגן של הניירת שקיימת בעסק שלכם, ולהגיד שלום למערכת שתהפוך את העסק שלכם למסודר, מדויק ומתפקד בצורה מושלמת, מבלי שאיבדתם איזה מסמך חשוב, לקוח, או קבלה פיזית. אז אם יש לכם עסק שצריך איזה בוסט של ארגון ותפקוד מחדש, זה הזמן לשמוע על מערכת ה-CRM  והיתרונות שהיא מביאה איתה.

איזה מערכת CRM לבחור?

כיום קיימות מגוון מערכות CRM שונות בשוק וכל אחת מביאה איתה את היתרונות שלה, החל ממערכת PIPERDRIVE ועד מערכת ניהול לקוחות הישראלית POWERLINK . חשוב לדעת מה העסק שלכם צריך בדיוק ובהתאם לכך לרכוש את מערכת ה-CRM המתאימה.

אוטומציה בין ערוצי התקשורת

המערכת יכולה לבצע משימות שתגדירו לה באופן אוטומטי לכל ערוצי התקשורת השונים בעסק שלכם. לדוגמא אם אתם רוצים לשלוח מייל עם "תודה שרכשתם בחנות שלנו" , לכל לקוח לאחר ביצוע רכישה, תוכלו להגדיר זאת בעבור המערכת והיא תבצע את הפעולה הזאת בעבורכם. אותו הדבר לגבי ניוזלטר שנשלח כל חודש או שבוע. יש עוד המון פעולות שניתן להגדיר למערכת שתבצע באופן עצמאי, הדבר הזה חוסך לכם עבודה, ומוודא שהפעולות הללו בעסק שלכם יעבדו כמו שעון.

תזרים לקוחות ולידים מסודר

המערכת יודעת לקבל את כל פניות הלידים לעסק שלכם מכל ערוצי התקשורת ולסדר אותם בטבלה ייעודית, כך שתוכלו לחזור ללקוחות הללו לפי סדר בצורה מסודרת. בנוסף המערכת יכולה להכיל נתונים על לקוחות קיימים, או לקוחות שנמצאים בטיפול, ותשנה את הסטטוס שלהם בהתאם לשלב הטיפול בו הם נמצאים, כך תהיו בטוחים שכל לקוח או ליד מקבל את השירות שמגיע לו מהעסק שלכם. 

מעקב וניתוח נתונים בזמן אמת

המערכת יכולה להראות לכם את הטראפיק שכל ערוץ תקשורת מקבל, באמצעות כך שהיא יודעת לנטר מאיפה כל ליד ולקוח מגיע. בצורה הזאת תוכלו לקבל החלטות טובות יותר בעבור השיווק העסקי שלכם, ולדעת איפה להשקיע את הכסף שלכם.

משפרת ביצועים ומגבירה מכירות

בזכות היעילות הגבוהה והסדר המושלם שהמערכת מביאה איתה, היא הוכחה כמגבירה מכירות ותפוקה מהעסק באופן משמעותי, ואפשר לראות את השינוי כבר לאחר כמה חודשים בודדים.

לעסקים קטנים שרוצים רק לטעום את היכולות של מערכת CRM, ניתן גם להתחיל עם תבנית של תוכנת CRM חינמית בעמוד הבא

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here