כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים – מהם

0
2292
כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים – מהם

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים הינם כרטיסי אשראי המשווקים באמצעותן של חברות האשראי באופן ישיר או באמצעותם של מועדוני לקוחות שונים, העובדים עימן. פנייתן של חברות האשראי אל מועדוני הלקוחות השונים נולדה בעקבות שליטתם של הבנקים השונים על כרטיס האשראי אותו יקבלו לקוחותיהם וכן קושי בשיווק כרטיסי האשראי השונים שמציעות. כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים אלה, המונפקים על ידי חברות האשראי השונות, הינם כרטיסי אשראי לכל דבר.

כרטיסי אשראי חוץ בנקאי – יתרונותיהם השונים

פעמים רבות, כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים זוכים ליתרונות רבים, העולים על יתרונותיהם של כרטיסי האשראי הבנקאיים. מחזיקי כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים יכולים ליהנות ממבחר של הטבות ומבצעים, אותם מקבלים לקוחותיה של חברת האשראי או מועדון הלקוחות, המשווק כרטיסי אשראי אלה. בנוסף, כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מציעים מבחר של הלוואות, אותן ניתן לקבל מחברת האשראי (הלוואות הנקראות גם "הלוואות חוץ בנקאיות"), ובתנאים נוחים ומשתלמים במיוחד. כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים אלה מציעים אפשרות של "גלגול" חיובים לחודשים עוקבים וכן תנאים נוספים נוחים ואטרקטיביים ביותר. כרטיסי אשראי אלה הינם כרטיסי אשראי בינלאומיים, הם מזכים בנקודות, אותן ניתן להמיר במוצרים שונים וכן מאפשרים את בחירתו של מועד התשלום, בחירה מבין שלושה מועדים שונים. כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים אלה מאפשרים ליהנות מפטור מעמלות בשנה הראשונה וכן הטבות רבות, הניתנות במסגרתו של מועדון הלקוחות, המשווק אותם (כמו הנחות למופעים שונים, אטרקציות שונות ועוד ועוד).

הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי – איך זה נעשה

הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי נעשית באמצעות פנייה טלפונית ישירה אל חברת האשראי, המנפיקה כרטיסי אשראי אלה, או באמצעות הגעה אל נקודת השירות, הממוקמת בחברה המשווקת את כרטיס האשראי (עמדת שירות הלקוחות של שופרסל, לדוגמא, המאפשרת הצטרפות מיידית אל מועדון הלקוחות וקבלתו של כרטיס אשראי חוץ בנקאי). הזמנת כרטיס אשראי כוללת מילוי טפסים (במידה ומדובר בעמדות עצמן) או מענה לשאלותיהם של נציגי חברת האשראי בטלפון. לאחר קבלתו של האישור מחברת האשראי, נישלח כרטיס האשראי בדואר ומתקבל כעבור מספר ימים.

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים – ליהנות מהלוואות נוספות

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מאפשרים למחזיקים בהם ליהנות מיתרון חשוב במיוחד והוא קבלתן של הלוואות שונות, הניתנות על ידי חברת האשראי. במקום "לגלגל" חיובים, כפי שניתן לבצע במסגרתם של כרטיסי אשראי שונים, אפשר לפנות באופן ישיר אל חברת האשראי לצורך קבלתה של הלוואה חד פעמית. חברות האשראי מציעות מבחר של הלוואות משתלמות ונוחות, המאפשרות ליהנות מתנאים אטרקטיביים במיוחד. קבלתן של הלוואות אלו נעשית בדרך כלל באופן מיידי (תוך שלושה ימי עסקים) והן אינן דורשות ערבים או טפסים מיוחדים.

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים – חשוב לשים לב

אמנם, כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מאפשרים ליהנות ממבחר של יתרונות רבים, אולם חשוב לזכור כי דווקא בשל כך עשויים רבים לבצע פעולות רבות בכרטיס, הבאות לידי ביטוי ברכישות רבות ובלתי מתוכננות. חשוב להקפיד ולוודא כי זוהי איננה פעילות כלכלית מופרזת, העשויה להוביל בעקבותיה לקשיים פיננסיים. בנוסף, חשוב לדעת כי לעיתים הבנקים אינם עובדים עם חברות האשראי, המנפיקות כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים אלה. במצבים אלה לא מתאפשרת צפייה על הפעולות השונות הנעשות במסגרתו של כרטיס האשראי באתר האינטרנט של הבנק. ולכן, בבואכם לבחור את הכרטיס הנכון לכם, הקפידו לבדוק את תנאיו השונים וודאו כי בחירתכם הינה הנכונה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here