חברות לניתוח נתוני בנק

0
809
קרדיט: Pixabay.com

bdi שלילי מה זה אומר אתם שואלים?. ובכן bdi  שלילי וכל המונח שלו אינו נכון כלל וכלל, שכן בעבר איחור בהחזרת הלוואות היה מדווח לBDI אך כיום מאז כניסת חוק נתוני האשראי החדש אסור לחברת BDI להחזיק מידע על מאחר נתוני האשראי של אזרחים, כמו כן אין הדבר אומר שהנתונים השליליים אינם מדווחים, הם מדווחים למאגר נתוני האשראי הארצי. לשאלה האם ניתן למחוק רישום bdi שלילי כן! אכן אפשר, אפשר לעשות כן באמצעות חברה או בעל מקצוע אשר מומחים בעניינים הללו, הנזקים של bdi  שלילי יכולים לגרום לסירוב מיידי של בקשות הלוואה, אתגר בלקבל כרטיס אשראי, וקושי לפתוח חשבון בנק חדש. לשם כך תוכלו להיוועץ בשירותיה של חברת ריסטרט אשר מתמחה במתן סיוע בתחום הפיננסי תוך מתן דגש על תחום נתוני האשראי והסרת רישומים שלילי bdi  , החברה תשמור על מקצועיות ותודעת שירות מהגבוהות בתחום, תוך שמירה על דיסקרטיות של הלקוח ועשיית העבודה המדויקת ביותר.

 

להבין את חייכם הפיננסים לעומק

איך לשפר דירוג אשראי בצורה נכונה ועל מה זה עלול להשפיע? ישראלים רבים משלמים כסף מיותר על כך שהם נחשבים בעייני הבנק שלהם כלקוחות לא טובים, בשביל לשפר את דירוג האשראי שלכם ישנם מספר פעולות שאתם צריכים לעשות לשם כך:

  • דוח של בנק ישראל – שיאפשר לכם לדעת מה מצב הדירוג שלכם, ואז תוכלו בעצם להבין כמה אתם משלמים לכל דבר.
  • התנהלות נכונה – ברגע שתתנהלו נכון מבחינה כלכלית כך תוכלו לשפר משמעותית את מצב חשבון הבנק שלכם ואת דירוג האשראי שלכם בצורה מדהימה.

כמובן שההמלצה הכי טובה היא לפנות למומחים בתחום אשר יעזרו לכם מבחינה פיננסית וייצרו לכם דירוג אשראי הולם.

 

לבדוק את זכאותם בבנקים

בדיקת דירוג אשראי היא אחת מהבדיקות היותר חשובות היכולות להשפיע משמעותיות על מצבכם הכלכלי ועל הדרישות שלכם מהבנק שלכם, היא תעזור לכם להתנהל נכון יותר כלכלית ולייחס חשיבות רבה יותר לכסף, גם בבדיקת דירוג האשראי שלכם התברר שהיא שלילית זה לא סוף העולם והדבר ניתן למחיקה, לשם כך תוכלו לפנות לחברת ריסטרט אשר מתמחה בפיננסים ובדירוגי אשראי, חברת ריסטרט היא בעלת ניסיון רב בתחום והיא תעשה ככל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר בתחום תוך הקפדה על הבנה של הלקוח ורצונותיו, ועשיית הטוב ביותר בשביל כל אחד מלקוחותיה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 050-5840719 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here