כל מה שצריך לדעת לקראת גיל פרישה

0
648
קרדיט: Pixabay

עם יד על הלב, מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך מה קורה בחיסכון הפנסיוני שלך? על אף שלעתים קרובות אנו מקדישים לא מעט מחשבה לקרנות החיסכון או לאפשרויות שונות להשקעה, כשזה מגיע לפנסיה, רובנו נוקטים בגישת "כשנגיע לגשר, נחצה אותו". במציאות, אמנם, לא אלו פני הדברים. כדי למצות את המיטב מהחיסכון הפנסיוני שלך ולהבטיח לעצמך פרישה שתאפשר לך לעשות את כל מה שחלמת, חשוב שנתחיל כבר היום לקבל ייעוץ מקצועי ולקבל החלטות מושכלות. כאן, נסביר מהו תכנון פרישה ומהם ההיבטים שחשוב שניקח בחשבון.

מה חשוב לקחת בחשבון בתכנון הפרישה שלנו?

תכנון פנסיוני צובר בשנים האחרונות תאוצה בישראל. רבים מאתנו התוודענו במדורי הכלכלה ובידיעות החדשותיות לעובדה שקופות הפנסיה נמצאות במשבר וכי החסכונות שלנו נתונים באי וודאות גדולה. גם העלייה בתוחלת החיים מגבירה את העומס האדיר על החסכונות הפנסיוניים ואם בשנים עברו יכולנו ליהנות מתנאים מעולים בקרנות, כיום חשוב שנחשוב על כל שקל כדי ליהנות מפנסיה ראויה. ייעוץ נכון יוכל לאפשר לך לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

עבודה עם יועץ פנסיוני אשר ניהול פיננסי הוא תחום מומחיותו, יוכל לסייע לך לבחור באפיקי החיסכון שיפיקו את הקצבה הגבוהה ביותר וייקח בחשבון מבעוד מועד את כלל היבטי המיסוי. אם ישנם אפיקי חיסכון נוספים כמו קופות גמל או קרנות השתלמות, אם צפוי בונוס או תשלומי פיצויים, או אפילו אם ברצונך למשוך חלק מהכספים כסכום חד פעמי, יועץ הפרישה שלך יסייע לך לקבל את הבחירות שיבטיחו שיישאר בידיך הסכום הגבוה ביותר עם הגיעך לגיל פרישה.

מתי כדאי להתחיל?

לעולם לא מוקדם מדי להתחיל לתכנן את הפרישה שלך. הפנסיה שלך צריכה להילקח בחשבון בכל תהליך תכנון פיננסי מקצועי ומושכל שיהיה עליך לבצע וככל שנתחיל להתייחס להיבט החשוב הזה בשלב מוקדם יותר, כן ייטב. היועץ שלך יוכל לסייע לך לבחון מהן השאיפות שלך בגיל פרישה, אילו מן חסכונות יידרשו כדי לממש אותן ומה טומן בחובו המצב הפיננסי שלך בהווה ובעתיד שעשוי להשפיע על התוכנית הזו.

רוצה לעשות סדר אחת ולתמיד בתיק הפנסיוני שלך ולהבטיח רווחה וביטחון לך ולמשפחה? יועץ הפרישה שלך, זיו בר נוף, ישמח לסייע לך בכל הנדרש. עם ניסיון רב שנים בתחום הניהול הפיננסי ועם יחס אישי וסבלני לאורך כל שיתוף הפעולה ביניכם, יש לך שותף חדש לתכנון הצמיחה והשגשוג שלך. רוצה ללמוד עוד? ניתן להתקשר כעת למספר 052-8832422 ולקבל את כל המידע הנדרש כדי להתחיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here