הסיבות העיקריות לבחירה בגוגל כפלטפורמה העיקרית לשיווק העסק

0
760
הסיבות העיקריות לבחירה בגוגל כפלטפורמה העיקרית לשיווק העסק
קרדיט FREEPIK

פותחים עסק חדש? לאחר כל תהליכי פתיחת עסק הרשמיים – פתיחת תיקים מול רשויות המס, יצירת קשר עם רואה חשבון, הקמת משרד שישרת אתכם וגיוס עובדים חדשים, הגיע הזמן להתחיל לשווק ולפרסם אותו, כדי לקבל את פניהם של הלקוחות הראשונים. 

אם בעבר נהגו לשווק עסקים על ידי מודעות בעיתון, שלטי חוצות או פרסומות בטלוויזיה, היום הפלטפורמה החזקה והפופולרית ביותר לשיווק הינה האינטרנט, בדגש על מנועי החיפוש. משווקים הבינו שקהלי יעד מסוגים שונים מרבים לחפש אחר מוצרים שימלאו את הצורך שלהם דרך מנוע החיפוש גוגל, והחלו להשתמש בזה כפלטפורמה עיקרית לשיווק העסק.  

מהם היתרונות בשיווק דרך הפלטפורמה של גוגל?

שיווק איכותי ולא יקר

פרסום בגוגל לעסקים כרוך בעלויות שנוחות לכל כיס. הסכומים שמקצים לטובת הפרסום נתונים להחלטתו של הלקוח, כך שאם זהו עסק שעומד בראשית דרכו, ניתן להחליט על סכום כסף התחלתי נמוך שישולם מראש, אשר ישפיע על היקף החשיפה. למשל, אם אתם מעוניינים בפרסום של מודעה ממומנת בגוגל, תוכלו להגדיר מראש מספר קליקים רצויים שעבורם תשלמו, והם יביאו ללקוחות פוטנציאליים שיפנו אליכם.

פילוח וסיווג אוכלוסיות על פי קהלי יעד

גוגל הפכה מעצמת מידע, כך שממנה תוכלו לשאוב את כל הפרטים שנחוץ לכם להכיר אודות קהל היעד שלכם. באמצעות השיווק דרכם תוכלו לגלות מהו מספר החשיפות שיש לכל מודעה שפרסמתם במכשירים הניידים השונים, החל ממחשב נייד ועד לטלפון נייד. כמו כן, על ידי הנתונים תוכלו להגדיר מילות מפתח, אשר הן למעשה מילות חיפוש פופולריות במנוע החיפוש, ויעבדו טוב יותר למודעה שלכם. למשל, אם הבחנתם שגולשים מרבים לחפש אחר עסק שמוכר פלטת פירות חתוכים, תוכלו להגדיר את זה כמילת מפתח שתוביל לעמוד שלכם. 

בקרה על נתוני הקמפיין 

ניתן לעקוב אחר נתוני הצלחתו של קמפיין לעסק, באמצעות מערכות הפרסום של גוגל. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של כלים עבור בעלי עסקים ומקדמים, אשר מקנים אפשרות לנתח כל מני נתוני ממשק, כמו למשל מספר כניסות לאתר, ניתוח אחוזי המרה וכו'. מעקב אחר הצלחת הקמפיין יכול לסייע גם כן להבין מהי שיטת הקידום הכי יעילה.

שיטה שיווקית שמתאימה לכל בית עסק

הפלטפורמה השיווקית מציעה את שירותי הקידום שלה לטובת כל סוג שהוא של עסק. בגוגל יש מגוון רחב של ערוצי שיווק ופרסום, כאשר כל מה שצריך לעשות זה לבחור בערוץ המתאים והרלוונטי עבור בית העסק שמעוניינים לקדם ומוצריו. 

שיווק חכם מוביל ללקוחות איכותיים

ככל שמרבים להשתמש בכלי השיווק של גוגל בחכמה, כך יכולים להגיע לכמה שיותר לקוחות רלוונטיים, ולהגדיל את הכנסות בית העסק. אם אתם חשים שפרויקט השיווק האינטרנטי גדול עליכם, ניתן לפנות לחברה מקצועית בתחום שתעשה זאת עבורכם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here