לתכנן היטב את העתיד

0
1417
לתכנן היטב את העתיד

לרכוש השכלה, להתקבל לעבודה ולהתחיל בפרק חדש בחיינו – מדובר בשלבים המוכרים, אותם כל אחד ואחת מאתנו עוברים. נדמה כי אלו הדאגות העיקריות שלנו, אך מדובר בטעות גדולה. למעשה, כאשר אנו מתחילים בקריירה המקצועית שלנו, עלינו להיות עם עיניים פקוחות – ולוודא כי מופקדים לנו כספים לקרנות הפנסיה שנפתחו עבורנו. על מנת לקבל את המידע המקיף ביותר בתחום הביטוח הפנסיוני, יש לפנות אל גורם מוסמך ומנוסה.

מהי חובת הפרשת הסכומים לביטוח הפנסיוני? כיצד בוחרים גוף אליו יופרשו הכספים? על שאלות אלו ואחרות ניתן לקבל מענה מהמומחה בתחום: סוכן ביטוח פנסיוני. תפקידו של מומחה זה הוא משמעותי ביותר, שכן הוא מסייע לקהל לקוחותיו בניהול כספי הביטוח הפנסיוני שלהם – ועונה על האינטרסים שלהם בהצלחה. לקבלת מענה מקצועי בנושא, יש לפנות אל "גולוב סוכנות לביטוח". סוכנות זו מנוהלת על ידי מיכאל גולוב, סוכן לביטוח מורשה מטעם משרד האוצר ורשות שוק ההון. 

תכנון ביטוח פנסיוני – עם המומחים 

כאשר אנו צעירים ותמימים, אנו מאמינים כי כול העתיד נמצא לפנינו, אי שם בעוד שנים רבות מעכשיו. בפועל, מדובר בחשיבה מוטעית שכן השנים עושות את שלהן, אנו מתבגרים, בונים משפחה וקריירה מקצועית. בהתאם לכך, וכדי שנוכל להמשיך וליהנות מפירות ההצלחה, בבריאות טובה ועם אמצעים כספיים, עלינו לבצע את הפעולה הבאה: תכנון פנסיוני.

בשלב זה, על מנת לבצע את התכנון הפנסיוני כהלכה, רצוי לפנות אל הגורם המוסמך – ולהסתייע בשירותיו. כלומר, כדי שניתן יהיה לבחור את המסלול הפנסיוני המיטבי עבורכם, יש לשתף פעולה עם סוכן ביטוח פנסיוני שילווה אתכם שלב אחר שלב. כמה שנים אותם עובדים במקום עבודתכם הנוכחי? וכמה שנים סה"כ אתם נמצאים בשוק העבודה? מהו מצבכם המשפחתי? והאם יש לכם ילדים? תשובות לשאלות אלו יקדמו אתכם לעבר התוצאה הטובה ביותר.

מענה מקצועי בתחום הביטוח

לצד מענה בתחום הביטוח הפנסיוני, ניתן לפנות אל "גולוב סוכנות לביטוח" גם במקרים בהם תזדקקו לשירות של סוכן ביטוח רכב. אם אתם מעוניינים לרכוש רכב, ומבקשים לבטח אותו כהלכה, יש לעשות זאת במקצועיות הדרושה. עם "גולוב סוכנות לביטוח", תוכלו לבצע זאת בהצלחה יתרה. סוכנות זו מנהל מיכאל גולוב, המספק מענה בתחום הביטוח הימי והאווירי, ביטוחים למשפחה ולפרטיים, ביטוח וניהול סיכונים לעסקים ועוד. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-4733820

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here