להשקיע באפיק הנכון

0
1537
להשקיע באפיק הנכון
מקור pixabay

תחום היזמות בארץ מתפתח משמעותית בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר יזמים מעוניינים להשקיע את מיטב כספם – ולאו דווקא בתיווכם של הבנקים. אין ספק, בזכות השקעות אלטרנטיביות וחברתיות, ניתן יהיה לקדם פרויקטים שונים בעלי ערך מוסף – ללא צורך לשלם ריביות גבוהות. זאת ועוד, תוך יצירת תשואה מרשימה.

רבים מאתנו מכירים את אפיקי ההשקעה המרכזיים; אפיקי השקעה המתייחסים אל פיקדונות בנקאיים, תכניות חיסכון, השקעות בבורסה ונדל"ן. עם זאת, כיום עומדים לרשותנו אפיקי השקעה נוספים, גיוס המונים אשר לאו דווקא מתווך על ידי הבנקים או דורש ריביות כאלו ואחרות. מחפשים רוכש או משקיע? מעוניינים לקחת חלק בפרויקט ולהשקיע בו? מוזמנים ליצור קשר עם WeSocial, המתמחה בהשקעות אלטרנטיביות. מטרתו העיקרית של WeSocial הוא לחבר בין אנשים וליצור קהילה שיתופית; קהילה המסייעת אחד לשני בכל הנוגע להלוואות, השקעות וקידום פרויקטים חברתיים ואישיים.

על הלוואות חברתיות ויתרונותיהן 

בכל הנוגע אל תחום ההשקעות והיזמות בארץ, המחשבה הראשונה שעולה לראשנו עוסקת בפניה לבנקים. מדובר בהסכם "עובר לסוחר", פעולה בסיומה ניתן להגיע להסכמות בקרב כל העוסקים בדבר – החל מגובה ההשקעה, גובה הריביות וכן הלאה. עם זאת, התקופה האחרונה מביאה עמה בשורה של ממש בתחום זה, כאשר הלוואות חברתיות הן דוגמא מרכזית לכך.

כאשר אנו מדברים על הלוואות חברתיות, הכוונה היא להלוואה הניתנת לאנשים פרטיים או לעסקים. זאת, ללא צד שלישי – כאשר לרוב הכוונה היא לבנקים. הלוואות מסוג זה, המוכרות גם בתור Peer to Peer, מתבצעות לרוב באופן מקוון – באמצעות פלטפורמות ייחודיות שהוקמו למטרה פיננסית זו. חשוב להדגיש שוויתור על הגורם המתווך חוסך באופן משמעותי את פערי התיווך של הבנק או של גורמי המימון האחרים. אין ספק, מדובר במסלול השקעה נוח, נגיש וחסכוני. 

לבצע השקעה חכמה 

השקעות אלטרנטיביות, הלוואות חברתיות, גיוס המונים – מסלולי השקעה אלו מסייעים הן ליזמים והן למשקיעים לקדם פרויקטים שונים. זאת ועוד, ללא כל תיווך של גורמים נוספים או מתן ריביות גבוהות. כדי לקחת חלק בפרויקטים אלו ואחרים, ניתן לפנות אל WeSocial. באתר זה תוכלו למכור מניות שהשקעתם, ליצור רווחים עבור העסק שלכם וצמיחתו, ועוד. לפרטים נוספים, מוזמנים לבקר באתר: https://www.wesocial.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here