טסלה במקום טנק: האקדמיה הדיגיטלית החדשה שמשאירה מאחור את לימודי התואר הארוכים בדרך להתחלת קריירה

0
713
קרדיט FREEPIK

השינוי בדרך שבה אנחנו נפגשים, עובדים ולומדים בשנתיים וחצי האחרונות, מביא איתו גם אפשרויות חדשות ומסקרנות. אחת מהן היא המיזם החדש Success College, שמציע לימודים אונליין במודל היברידי ומכוון לכניסה מהירה לשוק העבודה העכשווי

זוכרים את הימים האלה לפני הזום, המסך וחדר העבודה הביתי, כשהיינו צריכים לצאת בכל בוקר אל הפקקים, הרעש וחיפושי החניה? ובכן עברו רק שנתיים מאז העולם השתנה והפך למרוחק קצת יותר, עם מתווה עבודה ולימודים שמתנהל ברובו דרך מסך המחשב. המודל החדש הזה עדיין דורש הסתגלות, אבל יש כבר מי שרואים את היתרונות שבמצב החדש ומבקשים לנצל אותם לטובת הכשרה מהירה של עובדים לשוק העבודה הישראלי המתחדש.

סאקסס קולג' היא אקדמיה דיגיטלית למקצועות העולם החדש, שנולדה משיתוף פעולה של אנשי אקדמיה ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם. היא מציעה לימודים אונליין במודל היברידי, שמאפשר ללמוד בקליק מכל מקום ובכל זמן שנח ומתאים, דרך מסך המחשב, הטאבלט ואפילו הסלולר. במתווה גמיש ועדכני, היא שמה את הסטודנטים שלה במרכז, מאפשרת להם לשלוט בקצב הלימוד וגם לבנות יחד את מסלול הלימוד האישי והמדויק להם ביותר, בהתאם ליכולות, לצרכים ולמטרות שלהם.

 

לא רק הייטק

האקדמיה אמנם עדכנית וטכנולוגית, אבל מציעה מאות קורסים וסוגי התמחות פרקטיים שונים במגוון תחומים. מלבד מקצועות ההייטק, הסייבר והטכנולוגיה, אפשר למצוא שם קורסי ליבה בתחומי הנדל״ן, הפיננסים, שוק ההון, המדיה, פרסום ושיווק, בריאות  ועוד. תנאי הקבלה שלה לא דורשים רקע טכנולוגי של ממש ומאפשרים לכל מי שרוצה ומוכן להשקיע להתקבל ולבנות לעצמו מסלול מהיר להצלחה. כמה מהיר? ב- Success College  מספרים לנו שמסלול לימוד סטנדרטי ימשך כשנתיים, אבל בזכות האפשרות ללמוד מרחוק ולתזמן את הקצב, סטודנטים עם זמן פנוי שישקיעו מאמץ יוכלו לסיים את המסלול בהצלחה בתוך עשרה חודשים בלבד ולצאת מוכנים אל שוק התעסוקה.

לצד קורסי הליבה, מתמקדים באקדמיה במגוון קורסי העשרה מעשיים נוספים. בין השאר ילמדו אתכם להציג ולנאום מול קהל, לשלוט בטבלאות אקסל או בתוכנות עיצוב ופוטושופ, לנהל זמן ומשימות ועוד ועוד. כחלק מקורסי החובה שמלווים כל סטודנט לפני סיום המסלול, נכללים גם קורסי הכנה לכניסה לשוק העבודה וביניהם קורסים אונליין בכתיבת קורות חיים, קורס לינקדאין מקצועי, הכנה לראיון עבודה, איתור משרות והגשת מועמדות ועוד.

 

מסביב לעולם בקליק

חלק נרחב מהקורסים באקדמיה הם קורסים מקוריים של האוניברסיטאות המובילות בעולם, שמגישות את תוכן הלימוד האיכותי והעדכני שלהן לסטודנט הישראלי, עם תרגום לעברית ותמיכה מלאה. שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל עם אוניברסיטאות כמו הרווארד, פרינסטון, MIT, ברקלי, קולומביה, וושינגטון, סטנפורד, מישיגן ועוד, מאפשר כעת לאלפי ישראלים שלימודים בחו״ל היו עד עכשיו בגדר חלום בשבילם, ליהנות מהאפשרות לבחור בקורסים של מיטב המרצים בעולם ולקבל את הכל בקליק אל המסך בבית או במשרד.

מעבר לתעודה רשמית ומוכרת של האקדמיה וגם תעודה יוקרתית מהאוניברסיטה הרלוונטית בחו״ל בסיום הלימודים, באקדמיה מבטיחים גם תמיכה מלאה ומענה מקצועי חמישה ימים בשבוע בעברית, אנגלית וערבית. צוות מרצים ואנשי מקצוע מובילים יספקו לכם תשובה לכל שאלה, בנוסף לאיזור אישי עם כל הקורסים הרשומים, מערכי שיעור, ציונים, שאלות ותשובות נפוצות, תמיכה טכנית ומקצועית, רשת חברתית של סטודנטים נוספים להתייעצות ודיון, ואפילו מחלקת השמה שתעזור בשאלות קריירה עתידית ובהכוונה אל עבר המקצוע הנחשק. לכם נשאר רק לצאת לדרך. ההצלחה כבר מחכה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here