הדר ברוקנשטיין: טיפים חשובים למכירת נכס ברווח

0
653
הדר ברוקנשטיין: טיפים חשובים למכירת נכס ברווח
קרדיט pixabay

שוק הנדל"ן הוא ללא כל ספק אפיק השקעה עם פוטנציאל אדיר. כולנו מאזינים בקנאה לסיפורים של מכרים אמידים על הרווח האדיר שהם עושים בכל עסקת נדל"ן. יזמת הנדל"ן משתפת אותנו כאן בסודות של אותם משקיעים ומגלה מה צריך לעשות בשביל להבטיח רווח מקסימלי. אם תדעו היכן להתעקש, מתי להיות סבלניים ואלו הזדמנויות אסור לפספס, גם אתם תצליחו להרוויח יותר ממכירת דירות ושאר נכסי נדל"ן.

נכסי נדל"ן נמכרים היום באופן עצמאי או באמצעות סוכנויות נדל"ן מקצועיות כאשר ניתן להפיק רווח בכל אחת מהשיטות. תבחרו את שיטת המכירה שלכם בהתאם לאורח החיים, הזמינות והעדפה אישית. כדאי לזכור שהזמן שלכם הוא משאב יקר ערך. מעורבות של סוכן נדל"ן מצליחה במקרים רבים לקצר את ההליך ולייעל אותו. הקפידו להבהיר מראש לסוכן הנדל"ן את הדרישות שלכם ותגדילו את הסיכויים לסגירת עסקה מהירה ורווחית.

רובנו מקבלים מושג ראשוני ומעצבים את ציפיות הרווח שלנו על פי נתוני עסקאות נדל"ן דומות שבוצעו לאחרונה. אנחנו בודקים אלו מחירים דורשים בעלי נכסים סמוכים ובאלו מחירים נסגרו לאחרונה עסקאות. אם בצעתם בדיקה כזו בוודאי שמתם לב לפערים משמעותיים במחירים. התנהלות נכונה תאפשר לכם לקבל יותר כסף ואין סיבה שתוותרו על ההזדמנות להרוויח יותר.

מהו התזמון הנכון ביותר למכירת נכס נדל"ן?

"השוק בישראל ובעולם אינו יציב כך שלא תמיד קל לזהות את הרגע הנכון ביותר וצריך לדעת לקרוא את השטח. לפני שאתם מעמידים נכס למכירה חשוב לבדוק את מצב התחרות בשוק המקומי. אם יש באזור כרגע עוד 10 נכסים דומים שעומדים למכירה, כדאי להמתין למועד תחרותי פחות", מסבירה הדר ברוקנשטיין, "יהיה לנו קשה לסגור עסקה ברווח מקסימלי כאשר 10 בעלי דירות באזור מוכנים לעשות כמעט הכול בשביל למכור. המחיר שנוכל לקבל בעבור אותו נכס בדיוק עשוי להיות גבוה במאות אלפי שקלים במועד אחר".

אלו שיפוצים קוסמטיים מקדמים מכירה ברווח גבוה?

"הדרך בה תכינו את הנכס ותציגו אותו מעלה בצורה משמעותית את הסיכויים לסגירת עסקה מהירה ברווח גבוה. הרבה אנשים מפסיקים להשקיע בתחזוקה של הנכס מספר שנים לפני המכירה ומפסידים כך לא מעט כסף" מציינת ברוקנשטיין, "הרבה אנשים מנסים לחסוך ומשלמים על זה מחיר כבד, חשוב להבין מי הלקוח הפוטנציאלי ולהכין בהתאם את הנכס".

על פי הדר ברוקנשטיין, עלינו לאפיין את הלקוח הפוטנציאלי ולדאוג שיבחין מיד בהתאמה של הנכס לצרכים שלו. אנחנו רוצים לגרום ללקוח להתאהב בנכס במבט ראשון ולרצות להילחם עליו. נסו להסתכל על הדירה מנקודת המבט של הקונה ונסו לזהות את נקודות התורפה. הקפידו לצבוע את הקירות, לנקות ולסדר את הנכס ולייצור רושם ראשוני חיובי.

אחרי שבחנו את המחירים באזור ואת התחרות, הגדרנו את הלקוח הפוטנציאלי ובצענו את ההכנות הדרושות בנכס, ברוקנשטין ממליצה גם על תמחור ריאלי ומקצועי, שיווק ממוקד וליווי של סוכן נדל"ן שסגר לאחרונה מספר עסקאות דומות ברווח גבוה. תכננו מראש את הצעדים שלכם, היעזרו באנשי המקצוע הנכונים ואל תמהרו להתפשר גם תחת לחץ. לכל סיטואציה יש יותר מפתרון אחד, אל תזדרזו לסגור עסקאות במחיר נמוך מהמחיר שקבעתם מבלי לבחון את כל אפשרויות הפעולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here