איתור כסף בהר הכסף

0
1655
איתור כסף בהר הכסף
פורטל פיננסי

הר הכסף הוא אתר של משרד האוצר המספק מידע לאנשים אודות כספים אבודים שלהם. איתור כסף לפי תעודת זהות נעשה און ליין, ואחרי הזנת הפרטים, יעלו כל החשבונות האבודים שלכם אם זה חשבונות בנק, חסכונות, קופות גמל ועוד.

מסתבר "שאובדן" כספים והשארת בחשבונות בנק או אצל גורמים פיננסיים שונים קורים הרבה מאוד כתוצאה ממעבר של אנשים ממדינה למדינה, החלפת מקום עבודה. החלפת סוכן ביטוח. מעבר דירה. הרבה פעמים נוצר נתק, אנשים שוכחים והכספים שוכבים כאבן שאין לה הופכין תרתי משמע. היום משרד האוצר אומר לציבור- בואו וקחו את כספים אבודים שלכם, הם שלכם.

איתור כספים אבודים – גם פוליסות ביטוח

הרבה מאוד אנשים שוכחים שהם עשו לדוגמה פוליסת ביטוח חיים בכמה מקומות. אם הם עברו דירה ולא קיבלו מכתבים מחברת הביטוח שלהם, הם שכחו לחלוטין מקיומה של הפוליסה. כך יוצא שגם בחברות הביטוח שוכבות להן פוליסות רבות מסוגים שונים שיש בהן כספים ואיש לא דורש אותם.

מדי שנה מוציאים אנשים מעל 60 מיליארד שקל עבור ביטוחים פרטיים. 47% מהם מחזיקים בביטוחים כפולים. חשוב לציין כי העובדה שיש ביטוח כפול למשל בתחום של אובדן כושר עבודה, לא מעניק למבוטח כפל פיצוי, כך שבעצם הוא משלם פרמיה חודשית מיותרת לחלוטין.

12 מיליארד ₪ מחכים לכם

אם עברתם עיר או מדינה. החלפתם עבודות ואתם לא זוכרים אפילו שקיזזו לכם מהשכר תשלומים שונים לקופות גמל או לפנסיה, הר הכסף יעשה לכם סדר. מדברים על כ-12 מיליארד ₪ של כספים המחכים לבעליהם. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות לחברה המתמחה באיתור הכספים האבודים שלכם, ואולי גם אתם תיווכחו כי יש לכם כפל ביטוחים שאתם חלקם תרצו לבטל, וכף תחסכו את התשלומים שאתם משלמים ואף תוכלו לפדות את מה שיש בפוליסות.

או שתגלו כי  בן משפחה שהוריש לכם ירושה, שכח בעצמו שיש לו חשבון בנק נפוח באחד הבנקים ואם אתם היורשים אז זה שלכם.

חשבונות אבודים, פוליסות ביטוח לסוגיהן, קופות גמל, ביטוח מנהלים מחכים לכם. איתור כספים אבודים קל היום יותר מתמיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here