שוק הדיור בעפולה: מאפיינים, מחיר למשתכן בעפולה ומחירי נדל"ן

0
784
קרדיט לתמונות FREEPIK

מבקשים לעבור לגור בצפון השקט והירוק? רוצים להעלות את איכות החיים שלכם וגם לקנות דירה במחיר משתלם? כדאי לכם לשקול קניית דירה בעפולה שבעמק יזרעאל, הזוכה בשנים האחרונות לתנופת פיתוח ומציעה מגוון דירות למכירה, ישנות וחדשות, לרבות דירות המשתתפות בפרויקט מחיר למשתכן. לפניכם סקירה קצרה על העיר עפולה, שוק הדיור ומחיר נדל"ן ופרויקטים של מחיר למשתכן שיש בעיר.

העיר עפולה ושוק הדיור שלה

עפולה נוסדה בשנות החמישים של המאה העשרים בעמק יזרעאל, והיא מוכרת כעיר שלווה ונעימה הטובלת בנוף  גלילי ירוק  ופסטורלי. העיר המכונה בירת העמק מציעה כיום לתושביה חיים אורבניים עם צירי תנועה מרכזיים, רכבת, קירבה לכביש שש ומגוון עשיר של מרכזי ציבור, חינוך ופנאי. בנוסף, בשנים האחרונות עפולה זוכה להגירה חיובית, עם שוק נדל"ן ודיור פעיל המציע מגוון אפשרויות דיור במחירים זולים בהשוואה למקומות אחרים בארץ. אי לכך, שוק הנדל"ן בעפולה מושך מגוון רחב של אנשים, ביניהם משפחות צעירות, משפרי דיור ומשקיעים.

 מחירי דירות בעיר עפולה 

כאמור, בעפולה שוק הדיור עדיין מציג מחירים נמוכים יחסית לאזורים אחרים בארץ, ונראה שהם במגמת עלייה הדרגתית. בנוסף, כמו כל עיר אחרת בארץ מחיר הדירות נקבע בהתאם לגודל, מפרט ומצבה של הדירה והשירותים המסופקים בבניין, וכן בהתאם לשכונה ולאזור בעיר בה הדירה שוכנת. בעפולה ניתן למצוא בימנו הרבה דירה המשתתפות בפרויקט מחיר למשתכן, מה שמאפשר לרכוש דירה ראשונה במחיר זול מזה של השוק.

על מחיר למשתכן בעפולה 

מחיר למשתכן בעפולה הינה חלק מתוכנית ארצית של משרד הבינוי והשיכון, שמאפשרת למי שרוכש דירה ראשונה לקנותה במחיר יותר נמוך מזה של השוק. בעפולה ניתן למצוא מספר פרויקטים של מחיר למשתכן, ביניהם בולט הפרויקט של חברת רייסדור המקימה שכונת מגורים בת מאתים שישים ושמונה דירות, בסביבה כפרית פסטורלית ושלווה. השכונה כוללת שלושה עשר בנייני מגורים בני ארבע או חמש קומות, לצד אחד עשר בנייני יוקרה שבכל אחד מהם יש רק ארבע דירות.

בכדי להשתתף בפרויקט של מחיר למשתכן יש להוציא אישור זכאות באתר של משרד השיכון, שמקבליו יוכלו להשתתף בהגרלות לקבלת דירה בפרויקטים בעפולה. הזוכים בהגרלות יוכלו לבחור דירה באחד הפרויקטים שיש בעיר, ולאחר מכן ניתן לחתום על חוזה רכישה של הדירה המבוקשת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here