עזרה גדולה לעסקים קטנים

עזרה גדולה לעסקים קטנים

ישראל מתברכת בכלכלת שוק מודרנית, וגם בתחום האשראי העסקי האפשרויות רבות ומגוונות. למרות זאת, 10% מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים – שמהווים את רוב העסקים בארץ – ציינו כי היעדר גישה למימון מתאים הוא החסם העיקרי שמונע מהם להצליח. בכל שנה גם נסגרים לא מעט עסקים מסיבה זו. כדי לעזור להם, הקימה המדינה קרן שמאפשרת קבלת הלוואות בסכומים משמעותיים ובתנאים נוחים. לקבלת פרטים נוספים בנושא זה, ניתן לפנות אל חברת ניהול נכון בראשותו של אמיר פרידברג.

מהם התנאים של הלוואות בערבות המדינה?

מי שנותן בפועל את הכסף הדרוש לעסקים קטנים ובינוניים הם בנקים מסחריים שנבחרו במכרז. נכון ל-2020 הבנקים הם אוצר החייל, הבנק הבינלאומי, מרכנתיל, מזרחי ולאומי. שיעור הריבית המרבית הוא פריים + 3.2% כשתקופת ההחזר היא עד 5 שנים. יש אופציה לקבל גרייס של 6 חודשים, כך שאפשר לקבל את הסכום הדרוש לעסק היום ולהתחיל את ההחזרים רק כעבור חצי שנה.

הסכום המקסימלי של הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה הוא 500,000 ₪ או 8% מהמחזור העסקי של השנה החולפת – הגבוה מבניהם. הערבות שמעניקה המדינה היא על 70% מהסכום לעסק פעיל ו-85% לעסק בהקמה. חשוב להדגיש שגם העסק מתבקש להציג בטחונות: עסקים קיימים על 25% מהכסף המבוקש, ועסקים חדשים על 10% מכל סכום עד 300,000 ש"ח ו-25% מהסכום שמעל הרף הנ"ל.

מי זכאי להלוואה בערבות מדינה?

האופן שבו תוגש הבקשה, בסופו של דבר, מגדיל את סיכויי ההצלחה של העסק. מי שרוצה לקבל הלוואות מדינה לעסקים קטנים חייב לספק שורה ארוכה של מסמכים, להכין תוכנית עסקית ולאפשר לנציגי הוועדה שמאשרת או דוחה את הבקשה לבדוק לעומק את ההתנהלות העסקית והפיננסית. בין השאר בוחנים אנשי משרד האוצר, הבנק והגוף שמפעיל את הקרן עבור המדינה את השוק שבו פועל העסק, את רמת התחרות בו, את הניסיון וההשכלה של הבעלים והמנהלים, חוזים עתידיים ופרויקטים צפויים, ועוד. לפיכך ישנה חשיבות רבה לאופן הגשת הבקשה.

לקבל את הכסף החיוני במהירות ובפשטות

הלוואות בערבות מדינה היא הזדמנות מצוינת לעסקים קטנים שמתקשים למצוא פתרונות מימון משתלמים, אבל היא לא פתרון קסם וגם אי אפשר לצפות לתשובה חיובית אוטומטית. התהליך עלול להיות מורכב וממושך, ומי שלא יציג את העסק בדרך שהיא גם חיובית וגם מציאותית עלול לגלות שבקשתו נדחתה. חברת ניהול נכון, אותה מוביל אמיר פרידברג שמילא תפקידים בכירים ביותר במערכת הבנקאית ובגופים גדולים אחרים, צברה ניסיון רב בהגשת בקשות להלוואות מסוג זה ורשמה אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד – כ-90%. על-מנת להיעזר בחברה בדרך למימון משתלם במיוחד מוזמנים להתקשר לטל' 054-4597835

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here