מדריך להשקעות – משקיעים מתחילים

0
2229
מדריך להשקעות – משקיעים מתחילים

רוצים להשקיע אבל לא יודעים איפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון.

לא חסרות אופציות להכנסה נוספת, אבל באילו נבחר?

במידה ובחרתם בהשקעה בבורסה, הגעתם למקום הנכון.

נתחיל בגיבוש תכנית והגדרת הדרישות שלנו, כמו: כמה כסף אנחנו מעוניינים להשקיע? אם ישנו ייעוד מסוים לכסף המושקע? אם אנחנו מוכנים להפסיד את הכסף? מה הסיכונים? ועוד..

אחרי שהתכנית שלנו מגובשת ואנחנו יודעים לקראת אילו מטרות אנחנו צועדים, אנחנו צריכים לדעת איך להשקיע בשוק ההון. את הידע הזה אנחנו משיגים על ידי מעקב עקבי על הנעשה בשוק ההון, אפשר לקבל את מידע זה מתכניות טלויזיה, עיתונים, קורסים מקצועיים ומהספרות.

אחרי שלב הלמידה, תמיד ניתן להירשם באחד מאתרי ההשקעות הוירטואליות ולראות כמה באמת למדנו…

אחרי שהפקנו מההשקעות הוירטואליות את המרב – שזה בעצם אומר שאנחנו מסיקים מסקנות נכונות מהשוק ויודעים איך להפוך סכום כסף ליותר כסף, אפשר להפסיק את הוירטואליות ולעבור ולהשקיע באמת.

אז עכשיו שאנחנו מתכוונים להתחיל ולהשקיע, אנחנו צריכים ברוקר שמולו אנחנו נבצע את הפעולות, ולאחר פתיחת חשבון דרכו כדאי לנו ללמוד את מערכת המסחר לפני ביצוע הפעולות ע"מ שנוכל למנוע טעויות. את הברוקר עלינו לבחור לפי גובה העמלות הקבועות ומשתנות, מהירות השירות ומהירות הביצוע, למי שמעוניין לבצע את ההוראות דרך האינטרנט צריך לבדוק שקיימת גם אופציה כזו ולבדוק את מהירות התבצעות הדברים דרך האינטרנט, עמלות פר עסקה, ובנוסף לכל אלו, ניתן גם להתייעץ עם משקיעים מנוסים לגבי ברוקרים כאלו ואחרים.

ועכשיו אחרי שיש לנו כבר ברוקר ואנחנו מוכנים להשקיע, הגיע הזמן לנהל את תיק ההשקעות וכמובן שלבצע פעולות.. יש לוודא כי תיק ההשקעות שלנו מגוון, ז"א להשקיע גם בקרנות נאמנות, גם באג"ח, גם בתעודות סל ולמי שמעוניין ניתן גם להשקיע באופציות מעו"ף על מנת להגן על תיק ההשקעות.

אז בהצלחה!

אבל לפני שנסיים בואו רק ניזכר בכמה דברים חשובים שיעזרו לנו לאורך כל הדרך:

# תמיד צריך לדעת: אם נתקלתם בדבר הכי קטן שעוד לא שמעתם עליו, תחקרו אותו, רק אחרי שתלמדו מה הוא תיגשו אליו.

# להיות מעודכנים: אל תשכחו שאתם תמיד צריכים להיות מעודכנים בנוגע לכל מה שקורה בשוק – ככל שתדעו יותר, כך השקעותיכם יהיו חכמות יותר.

# דבקות במטרה: אם החלטתם על סכום מקסימאלי של הפסד/רווח הישארו דבקים בו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here