להצליח לקבל משכנתא בתנאים שטובים לכם

0
719
michaelefron

נטילת משכנתא הייתה בעבר משימה הרבה יותר פשוטה מאשר היום, כי כל המסלולים היו ידועים, מגוונים הרבה פחות והבנקים לא הציעו תחרות גדולה. כל מה שנדרש היה להציג הוכחות לכך שאפשר להחזיר את ההלוואה הגדולה, להחתים ערבים למי שיש ולהתחיל להחזיר אותה מדי חודש בחודשו. היום, זה אחרת. מחירי דירות יקרים יותר והמציאות הפיננסית של ימינו מורכבת הרבה יותר מאשר הייתה בעבר, אלא שבמובנים אחרים זה מבשר טובות דווקא למי שרואה בכך את היתרונות. זה בדיוק תפקידו של יועץ משכנתאות פרטי, שמצליח להראות לכם את התמונה השלמה – למי לפנות, איך לחסוך בהחזרים, לשכנע את הבנק שאתם יכולים לקחת משכנתא ולעמוד בה וגם לקבל תנאים טובים יותר ולמחזר משכנתא שלקחתם בעבר מבלי לדעת שיש אפשרות לשלם פחות. יועץ המשכנתאות ומתווך הנדל"ן המוסמך, מייקל אפרון, יוכיח לכם שאפשר לשפר תנאי משכנתא שתרצו לקחת או כזאת שלקחתם ואתם משלם עליה יותר מדי.

למה כדאי למחזר משכנתא?

הבנקים לא מתכוונים להפסיד על הלוואות שהם נותנים משום שמזה הם מרוויחים וזה ברור ולגיטימי. זוהי מגבלה מסוימת שחייבים להכיר בה אבל זה לא אומר שאי אפשר לקבל היום הלוואת משכנתא בתנאים שגם אתם תוכלו לעמוד בהם. החוכמה היא לעבוד עם הנתונים הפרטיים שלכם, מקורות ההכנסה שלכם והתכניות שלכם לעתיד, שווי הנכס והצפי שלכם להגדלת הכנסה ולהתדמות בקריירה, למשל, כדי לחשב את המסלולים שקיימים היום, לפתוח את המשכנתא ולמחזר אותה כדי לחסוך בהחזרים שלכם לטווח הרחוק. התמצאות טובה במסלולי המשכנתא מבטיחה לכם תכנון החזרים נכון יותר.

האם אפשר לקחת משכנתא בתנאים נוחים באמת?

זה נשמע כמו חלום שלא יכול להתגשם במציאות של הבנקים בימינו, אבל יש דרך להוכיח לכם שאפשר גם אפשר לקבל משכנתא בתנאים נוחים הרבה יותר. זה נכון גם למסורבי משכנתאות שלא עשו זאת נכון ולא הצליחו למצוא בנק שיסכים לתת להם הלוואות לקניית דירה ולכן הם לא מצליחים לקנות דירה. למי שטרם הכיר את התחום הזה, חשוב לומר שלא כל ייעוץ משכנתא עשוי להניב לכם אותה תוצאה. יועץ משכנתאות מנוסה שמכיר את תחום הבנקאות והנדל"ן ויש לו היכרות מצוינת עם בעלי תפקידים בבנק שתפקידם לנהל את כל התהליך, יכול להביא לתוצאות טובות יותר. זאת משום שהוא יודע איך לעבוד עם הנתונים שלכם ולהציע לכם את המסלולים שמתאימים לכם ואתם תראו זאת בסימולציה שתוצע לכם. פנו אל יועץ המשכנתאות ומתווך הנדל"ן המוסמך, מייקל אפרון, ניסיונו בתחום, יוכל לתרום רבות למסלול החדש שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here