יועץ משכנתאות בחיפה – המפתח שלך לנכס הבא

0
902
יועץ משכנתאות בחיפה - המפתח שלך לנכס הבא
קרדיט: Pixabay

מחפשים לרכוש בית? מעוניינים לגרור משכנתא? באם הנכם מתגוררים באזור חיפה אל תעשו זאת ללא קבלת יעוץ של יועץ משכנתאות בחיפה. דווקא היום, בשל התחרות ההולכת וגדלה בין הבנקים בתחום המשכנתאות, מומלץ לבדוק היטב את כל התנאים ולהגיע לתמהיל שהכי נכון עבורכם. יועץ משכנתאות יחסוך לכם הרבה זמן של בדיקות, ריצות בין הבנקים, הוצאת מסמכים ואישורים, ואף יצליח בעזרת קשריו בבנקים, להשיג עבורכם את התמהיל הנכון ביותר עם ההוצאה המופחתת עבורכם. ישנם הרבה יועצי משכנתאות, אך עליכם לבחור את החברה בעלת הידע והניסיון הטובים ביותר, שידעו בדיוק לאן לכוון אתכם. חברת "סוליד פיננסים ומשכנתאות" מספקת פתרונות ייעוץ פיננסי ומשכנתאות. צוות עובדי החברה המנוסים בתחום, מלווים את לקוחותיהם לאורך תהליך העבודה עד קבלת התוצאה הרצויה.

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

הבנקים במדינת ישראל ידועים ככאלה שלא ממהרים לתת הלווה לכל אחד, נהפוך הוא, עם השנים התהליך הופך להיות קשה מאוד והתנאים להלוואות הפכו לנוקשים ולקוחות רבים מוצאים את עצמם מסורבים. כיום, ישנם גופים רבים המאושרים על ידי משרד האוצר, למתן הלוואות, אשר נקראות הלוואות חוץ בנקאיות. כשמה כן היא, הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית ניתנת לאנשים רבים אשר הבנק מסרב להעניק להם הלוואות. מדובר בהלוואה אשר מוענקת על ידי חברות אשראי שונות, חברות ביטוח, וכופים פיננסיים נוספים. ההלוואה היא בריבית טובה ובתנאים נוחים ואין סיכוי לקחת אותה מאחר היא מגוף מוכר. במרבית הלוואות אלה אין צורך בביטחונות או בערבים. על מנת לדעת איזו הלוואה חוץ בנקאית מתאימה לכם, פנו אל חברה המתמחה בייעוץ מסוג זה.

משכנתא מחיר למשתכן בתנאים מיוחדים

יותר ויותר אנשים זוכים בפרויקט מחיר למשתכן ומעוניינים לקבל משכנתאות מהבנק למשכנתאות. משכנתא מחיר למשתכן שונה בכמה פרמטרים ממשכנתא רגילה. מי שרוכש דירה דרך תכנית זו נחשב לחסר דיור והוא זכאי לעד 75% מימון. השינוי בהשוואה לתנאים משכנתא רגילה, שהבנק לא יחשב את אחוז המימון על סמך מחיר הנכס, אלא על פי שווי הדירה כפי שקבע השמאי הממשלתי בשוק החופשי, דבר המקנה יתרון רב על קונה נכס רגיל. בנוסף המדינה מעניקה מענק מיוחד לרוכשי דירות בפריפריה, ולכן מומלץ מאוד לפנות אל יועץ משכנתאות שיעשה לכם סדר בדברים ויסביר לכם מה מגיע לכם מבחינת תנאים. לבירור וייעוץ פנו אל חברת "סוליד פיננסים ומשכנתאות" המספקת פתרונות ייעוץ פיננסי ומשכנתאות. ותשמח לסייע לכם גם בנושא זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here