טריא: אפיק השקעות שכדאי להכיר 

0
396
קרדיט לתמונות FREEPIK

היום כולם מתעניינים באפיקי השקעות שונים. אם בעבר רק מעטים העזו להשקיע את הכסף שלהם, הרי שהיום המסלול הזה פתוח לכולם. ניתן לבחור כמובן את אפיק ההשקעות המתאים ביותר עבורכם, בהתאם לרמת הסיכון המתאימה לכם ולרמת ההבנה שלכם בתחום. למשל, השקעות בשוק ההון נחשבות לאחת האופציות המוכרות והפופולאריות ביותר, אך חשוב לזכור כי אין מדובר על פתרון קסם שמתאים לכולם. יש צורך להכיר היטב את כל הניואנסים הקטנים ולהיות מוכנים להתמודד עם התנודתיות הגבוהה. שוק ההון מושפע באופן מהותי ממשברים פוליטיים, מלחמות ושינויי מדיניות. לכן מדובר על תחום שמיועד בעיקר לאנשים שיודעים כיצד להתמודד עם התנודתיות הגבוהה שמאפיינת אותו. 

טריא – אפיק השקעות שעשוי להתאים לכם

אפיק השקעות אלטרנטיבי לשוק ההון יכול להתאים לכל מי שמעוניין ליהנות מהשקעה סולידית ויציבה יותר. השקעות והלוואות בין אנשים, הידועות גם בשם – P2P, נחשבות לחלופה מתאימה עבור כל מי שאינו מעוניין ללמוד לעומק את שוק ההון או להתמודד עם התנודתיות הגבוהה שלו. השקעות P2P מאפשרות לכל אחד להיכנס לתחום ולהתחיל להשקיע, מאחר וניתן להשקיע מסכומי כסף נמוכים יחסית, הכוללים אלפי שקלים בודדים. בניגוד להשקעות בתחום הנדל"ן, המחייבות השקעה של סכומי כסף ניכרים, במקרים של השקעות P2P תוכלו להשקיע בקטן ולראות האם זה מתאים לכם. בהמשך תוכלו כמובן להגדיל את היקף ההשקעה, בהתאם לניסיון חיובי ולהבנה טובה יותר של פעילות הפלטפורמה. השקעות P2P הינן השקעות סולידיות ויציבות לאורך זמן, לכן הן עשויות לספק לכם תשואה יציבה גם במקרים בהם שוק ההון סובל מירידות חדות.

כל מה שחשוב לדעת לגבי טריא והשקעות P2P

חברת טריא מספקת פלטפורמה מתקדמת וחדישה, המאפשרת לכם לנהל בקלות את השקעות ה- P2P שלכם. תוכלו לבחור את פרופיל ההשקעה המתאים לכם, בהתאם לרמת הסיכון הנכונה עבורכם. בהתאם לכך, ההשקעה שלכם תפוזר בין מספר הלוואות, במטרה לפזר סיכונים. רוב ההלוואות הניתנות ללווים מגובות בנכסי נדל"ן, על מנת לספק בטוחה  כנגד ההשקעה. במידת הצורך ניתן לממש את הבטוחות ולהקטין משמעותית את הסיכון. חברת טריא מספקת ממשק משתמש טכנולוגי וידידותי למשתמש, המאפשר לבצע בקרה ומעקב אחר ההשקעה.

אנו בחברת טריא נשמח לספק לכם את האפשרות להשקיע באפיק השקעות שונה מאשר שוק ההון. הכסף שתשקיעו עובר דרך חשבון נאמנות והחברה מפוקחת על ידי רשות שוק ההון. תיק האשראי שאנו מנהלים עומד על כ- 3.4 מיליארד ₪ נכון לסוף חודש מרץ 2023 והחברה נסחרת בבורסה החל מיוני 2022. למידע נוסף, צרו קשר!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס' רישיון 58971.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here