הלוואות מימון לרכב

0
2342
הלוואות מימון לרכב

פתרונות מימון למגוון סוגי רכבים כגון: רכב פרטי, רכב מסחרי, רכב דו גלגלי ועוד

מימון לרכב – האם זה אפשרי?

אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל הוא השימוש ברכב פרטי. רוב משקי הבית אינם יכולים להסתמך על התחבורה הציבורית בישראל בשל העדר תשתיות, סרבול וחוסר יעילות של המערכת ולכן רכב פרטי הינו הפתרון המועדף אם לא היחידי עבורם.

אולם, מחירי הרכבים הינם גבוהים – עשרות אלפי שקלים ואף למעלה מכך, ולא תמיד יש את האמצעים הכספיים לבצע רכישה זו בשימוש בהון העצמי של רוכש הרכב.

מכיוון שרכב חדש או ממודל של השנים האחרונות הינו בעל שווי גבוה יחסית וקיימים קריטריונים מוסכמים לקביעת השווי, ישנם גופים פיננסיים שנותנים הלוואות לרכישת רכב. הלוואות למימון רכב ניתנות בתנאים נוחים יחסית להלוואות שניתנות במסלול לכל מטרה מכיוון שניתן להשתמש ברכב כבטוחה לפרעון ההחזרים החודשיים של ההלוואה. אילו גופים נותנים הלוואות מימון לרכישת רכב? בעבר היו אלה רק הבנקים שנתנו הלוואות מסוג זה אולם בשנים האחרונות שוק האשראי הוץ בנקאי וכמו כן שוק הרכב בישראל התפתחו וכיום ישנם מספר גופים המאפשרים קבלת הלוואה למימון רכב כגון:

  • בנקים.
  • חברות ליסינג.
  • חברות כרטיסי אשראי.
  • חברות ייעודיות למימון רכבים.

רצוי לבצע בדיקת שוק ולקבל הצעות לקבלת הלוואה לרכב ממספר גופים שונים על מנת לבצע השוואת מחירים והשוואה בין תנאי ההחזר המוצעים לרבות ריביות, הצמדות, מספר תשלומים, עמלות שונות ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here