הכל על קורס אסטרטגיה פיננסית

0
2186
הכל על קורס אסטרטגיה פיננסית
מקור pixabay

עולם הכלכלה, הכספים והפיננסים מלא באתגרים מעניינים, שמתפתחים והופכים למורכבים יותר ככל שהעולם מתפתח והופך לדינמי וטכנולוגי. חלק מהותי מעולם האסטרטגיה הפיננסית הוא תכנון ארוך טווח, ניתוח הזדמנויות והשקעות נבונות, ובאמצעות קורס אסטרטגיה פיננסית ניתן לשדרג את ארכז הכלים, לחזות את התנהגות השווקים המקומיים, להבין את המגמות המתרחשות ולהשקיע את הכסף במקומות הנכונים.

קורס אסטרטגיה פיננסית מסייע בהפחתת הסיכונים

תוכניות אסטרטגיות נועדו לאפשר תכנון ויישום ארוך טווח, תוך קבלת החלטות אסטרטגיות בעידן החדש. בדיוק בגלל שעולם הפיננסים הוא עולם לא יציב ובעל סיכונים רבים – לקורס אסטרטגיה פיננסית יש חשיבות גדולה עבור מי שעוסק בתחום ההשקעות ובחינת הזדמנויות. דווקא בימים אלה, בהם המשבר הכלכלי מוביל לאי וודאות ולחוסר יציבות בשווקים השונים בעולם, ברורה עד מאוד החשיבות של שליטה בידע והיכרות עם עולם הפיננסים לאורך ולרוחב.

מה כדאי לדעת על קורס אסטרטגיה פיננסית?

מטרת קורס אסטרטגיה פיננסית היא לתת ידע רחב אודות שוק ההון, התנהגות השווקים המקומיים והעולמיים, השפעות האקטואליה על עולם הכספים וכמובן ניתוח של שווקים על מנת לקבל החלטות מושכלות. הקורס פונה למנהלים בכל הרמות, דירקטורים, עורכי דין, יזמים, כלכלנים ואנשי עסקים, ויאפשר ללומדים בו ליצור ארגז כלים שבעזרתו יוכלו לקבל החלטות ולהבין בצורה מעמיקה את מה שקורה, כמו גם לקשר את הידע מהקורס לידע הניהולי והעסקי שכבר יש ברשותם ומשרת אותם בתפקיד שלהם ממש מדי יום. הקורס מתפרש על פני 8 מפגשים של ארבע שעות כל אחד.

מהם הנושאים המרכזיים שלומדים בקורס אסטרטגיה פיננסית?

מיזוגים ורכישות ▪ Corporate finance ▪ הערכות שווי ▪ Fin-Tech – AI ▪ Big Data ▪ Blockchain ▪ סוגיות מתקדמות במיסוי מקומי ובינלאומי ▪ רגולציה – מבט אל העתיד ▪ ניהול סיכונים פיננסיים תחת אי-וודאות ▪ חדלות פירעון ▪ הגנות ו- cash management ▪ מבנה אשראי וניהול סיכוני מקורות האשראי של הפירמה ▪ טכנולוגיות פיננסיות במימון ▪ Asset  allocation –  ועוד.

מהי התרומה של הקורס למסיימים בהצלחה?

אסטרטגיה פיננסית נדרשת בכל עסק שמעוניין להגיע לרווחים, והיא הדרך ליישום, תכנון, ופיתוח פיננסי ארוך טווח. טעויות פיננסיות עלולות לדרדר עסק מצליח ולהפוך אותו לכושל, ולהיפך. עבור המסיימים, יסייע הקורס במגוון של כלים פרקטיים לניהול אסטרטגיה נכונה וליצירת רווחים – הן למנהלים ולבכירים בחברות והן ליזמים, בעלי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים, ויאפשר קידום למשרות ניהול בכירות:

  • הבנה פיננסית מתקדמת, מקצועית, יישומית ועדכנית
  • ידע וכלים פיננסיים להעצמה עסקית וניהולית
  • ארגז כלים עשיר ומתקדם לזיהוי נקודות תורפה ופערי יכולת
  • יצירה של הבנה סינרגטית בין שיקולים פיננסיים להשלכות עסקיות ואסטרטגיות
  • הגדלת הרווחים בעסק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here