בעלי עסק קטן? כך תתאוששו מהקורונה

0
782
בעלי עסק קטן? כך תתאוששו מהקורונה
קרדיט FREEPIK

מגפת הקורונה העולמית הביאה איתה לא מעט קשיים ואתגרים בעבור רבים. מעבר למצב הבריאותי בעולם, אשר כלל כמות רבה של נדבקים, ולצערנו הרב גם  לכמות רבה של נפטרים. הקורונה גרמה לסגר כולל של מסעדות, בתי קפה, חנויות בגדים, חניות לכלי בית, ועוד מגוון רחב של בתי עסק שונים. כמובן שהדבר הוביל להפסדים כלכליים רבים בעבור בעלי העסקים השונים. אך כעת כאשר צומצמו ההגבלות ואנו שבים אט אט לשגרת חיינו הקודמת, בעלי העסקים השונים חוזרים לשגרה גם הם. בכתבה זו ניתן מספר טיפים לבעלי העסקים כיצד להתאושש ממגפת הקורונה ולחזור לשגרת פעילות פורה, בעזרתו של צביקה סגל- רואה חשבון לעסקים קטנים המספק שירותי ייעוץ לעסקים וחברות.

טיפים שיסיעו לכם להתאושש ממגפת הקורונה

השקיעו בפרסום דיגיטלי- פרסום ושיווק בעבור כל עסק באשר הוא, מגדיל את כמות החשיפה של בית העסק לקהל הרחב. אך כיום על מנת שבית עסק יפנה לקהל רחב יותר של אנשים איננו נדרש בהכרח לפרסום בטלוויזיה, בעיתון או הרדיו. שיווק ופרסום דיגיטלי יוביל לכמות חשיפה רבה עבור קהל היעד שלכם. כך למשל הקמה של דפים עסקים ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ואינסטגרם ופרסומם, יגדילו את כמות החשיפה בעבור בית העסק שלכם.

עברו מחדש על עלויות המוצרים וחומרי הגלם מהספקים- חשבו מחדש את כמות ההוצאות ביחס להכנסות של המחזור הנוכחי, בדגש על עלויות חומרי הגלם והמוצרים המסופקים על ידי הספקים השונים. חישוב מחדש זה הכרחי כיוון שחלה עליית מחירים בחלק מהמוצרים וחומרי הגלם השונים עקב מגפת הקורונה, ויתכן כי עליכם לגדיל עלויות של מוצר מסוים, או להפסיק את מכירתו על מנת להניב פרי כלכלי בבית העסק שלכם.

פנו לעזרת אנשי מקצוע- תמיד רצוי ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע. ייעוץ כלכלי לעסק יכול לתת לכם זווית ראייה חיצונית אשר תסייע לכם לייעל את תפקוד העסק ולהגדיל את כמות הלקוחות והמכירות בו.

 

הכירו את משרדו של צביקה סגל

צביקה סגל הינו רואה חשבון בחיפה בעל ניסיון רב שנים, המספק שירותי ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים וגדולים, בהצלחה רבה ובאופן המקצועי ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here