שש המלצות לשדרוג אתר אינטרנט בתחום הביטוח

0
1369
שש המלצות לשדרוג אתר אינטרנט בתחום הביטוח
מקור depositphotos.com

אם אתם מנהלים אתרי אינטרנט בתחום הביטוח, בוודאי הבחנתם במספר מגמות של שינוי בשנים האחרונות. אתרי האינטרנט הפכו מדף תדמיתי פשוט למגזין עתיר מידע ושוקק חיים, מקור ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ואפילו אמצעי לייעול העבודה מול הלקוחות. במאמר זה אספנו שש המלצות חשובות לשדרוג אתרים בתחום הביטוח.

הוסיפו אפשרות לקבלת הצעת מחיר מקוונת

אתם מייצגים מספר חברות ביטוח ורוצים להעניק ללקוחותיכם את המחיר המשתלם ביותר לפוליסה? הוסיפו טופס מקוון שבו הם יכולים להגיש בקשה לקבלת הצעות מחיר. הטופס יכול לכלול את כל השדות הרלוונטיים כדי להפיק הצעה מעודכנת. נכון, הם לא יקבלו אותה לדוא\"ל באופן אוטומטי, אך נציגי השירות שלכם יוכלו לאסוף את כל המידע בשניות בשיחה ארוכה בטלפון. שיטה זו יכולה להיות רלוונטית לכל פוליסה, החל מפוליסת ביטח הרכב ועד לפוליסה לביטוח הדירה.

מלבד זאת, מומלץ לכתוב מספר עמודים בתוך האתר שלכם שמפנים לטופס הצעת המחיר. למשל, שכרו חברה המתמחה במיומנויות כתיבת תוכן לחברות ביטוח, שתנסח דפים העוסקים בביטוח תכולה וביטוח מבנה והפנו לטופס הצעת המחיר עבור ביטוח דירה כאשר ניתן לבחור לבטח כל אופציה בנפרד או את שתיהן יחד.

הוסיפו מגזין לאתר

אתר הכולל מגזין עם מאמרים אינפורמטיביים בתחום שלכם הופך את הסוכנות למקור מידע מהימן, ומעניק תחושה ללקוחות שהמשרד שלכם גדול ומוכר. אם האתר שלכם בנוי בתבנית של וורדפרס, תוכלו להוסיף את המגזין בעצמכם בעמודי בלוג, ואם הוא בנוי בפלטפורמה אחרת תוכלו להוסיף סאב־דומיין המקשר למגזין. הדבר אף יסייע להגדיל את כמות העמודים באתר לקידום במנועי החיפוש. אם אין לכם כותבים במשרד, תוכלו להעביר את מלאכת הכתיבה למיקור חוץ באמצעות כותב המתמחה ברזי כתיבת תוכן לסוכן ביטוח המועסק בחברות התוכן המובילות בישראל.

פתחו עמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם

עדיין אין לכם עמוד עסקי בפייסבוק? חבל מאד. מיליוני משתמשים בישראל מחפשים אתכם שם. עמוד עסקי יכול להיות אמצעי קל ונוח לתקשורת עם המשרד ולבקשת הצעות מחיר ראשוניות. גם פה, חשוב מאד לתחזק את העמודים עם פוסטים מרתקים שמותאמים לרשתות החברתיות, ומדי פעם תוכלו להפנות את הקוראים שלכם למאמרי תוכן מקיפים המפורסמים באתר התדמיתי. אם כבר בניתם את המגזין, הרשתות החברתיות יכולות להיות דרך נהדרת להזרים אליו תנועה. כתיבת תוכן לחברת ביטוח עבור הרשתות החברתיות עשויה להיות מאתגרת, אך גם כאן תוכלו להעזר בחברה חיצונית שתספק לכם עשרות פוסטים בחודש. תוכלו גם להשתמש ברשתות כמו אינסטגרם ולינקדאין כדי לפרסם תכנים טקסטואליים, תמונות ואפילו סרטוני וידאו נלווים.

הוסיפו פורום באתר

דרך נוספת לתקשורת עם הלקוחות שלכם יכולה להיות פורום מקצועי באתר. מקום זה מאפשר לקוראים לשאול שאלות מקצועיות וממצב אתכם כברי סמכא בתחום הביטוח. הפורום גם יכול להיות מקום שבו תגלו על אילו שאלות הקוראים שלכם היו רוצים לקבל תשובה, ותוכלו להעזר בחברת כתיבת תוכן ליצירת מאמר ארוך ומקיף, המתבסס על תשובה קצרה שכתבתם בפורום.

בנו רשימת תפוצה ושלחו ניוזלטר

תוכלו לשמור על קשר עם לקוחות הסוכנות באמצעות ניוזלטר הנשלח מדי חודש ללקוחותיכם. זהו אמצעי נפלא לשימור לקוחות ולהרחבת סל השירותים שאתם מציעים לכל אחד מהקוראים שלכם. למשל, תוכלו לספק מידע על ביטוח דירה בניוזלטר, ולעודד את הלקוחות שרכשו מכם ביטוח רכב לרכוש פוליסה נוספת. תוכלו לחלק את מנויי הניוזלטר לתתי־קבוצות לפי סוג הביטוח שברשותם, ולשלוח מידע עדכני על סוגים נוספים של פוליסות שטרם רכשו. איך תעשו זאת בלי לבזבז זמן יקר? שכרו את שירותיה של חברה המתמחה בתחום כתיבת תוכן לסוכני ביטוח, ובקשו ממנה לנסח מספר ניוזלטרים עבורכם מראש, כך תוכלו לתזמן את שליחתם לאורך כל השנה.

עדכנו מדי פעם את עיצוב האתר וקדמו אותו במנועי החיפוש

לאתרי אינטרנט יש אופנה גרפית משתנה, ממש כפי שישנם שינויים אופנתיים בתחום הביגוד. לכן, אם האתר שלכם מעוצב כמו בשנת 2000 יתכן והוא כבר זקוק למתיחת פנים קלה. התייעצו עם בונה האתרים שלכם, וגלו כיצד ניתן להתאים את עיצוב האתר לקו העיצובי העדכני ביותר. באותה הזדמנות תוכלו לקבל גם מספר המלצות לקידום האתר בגוגל כדי להגדיל את כמות התעבורה לאתר.

לסיכום, אם אתם מפעילים אתר בתחום הביטוח, מנפו אותו כדי להכניס לקוחות חדשים לעסק. השתמשו בהמלצות שלנו לביצוע השינויים הדרושים, ותופתעו לגלות כיצד הסוכנות שלכם מתחילה לשגשג ברשת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here