קורס פקיד רישוי לענייני מכס

0
1935
קורס פקיד רישוי לענייני מכס

בעידן המודרני קיימות אפשרויות תעסוקה מעניינות המערבות עסקים חובקי עולם, ואת מהן היא עבודה בתור פקיד רישוי מכס. מדובר באפשרות לבנות קריירה מעניינת מאוד ומתגמלת, אשר תנאי ההעסקה בה טובים מהתחלה וגם משתפרים עם השנים.

מכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אותך להצטרף אל קורס פקיד רישוי לענייני מכס, ולהיכנס אל מקצוע מוביל ומבוקש במאה העשרים ואחת. אכן, בשנים אחרונות אנו עדים לדרישה גוברת על בעלי מקצוע המחזיקים בהכשרה מקיפה ויסודית בתחום המכס, וזאת לאור התפתחותם קשרים עסקיים בין עסקים מישראל ולמדינות רבות בעולם. התפתחות זו טמונה בין היתר בשיפור אפשרויות התובלה, באמנות בינלאומיות למסחר וכן רשת האינטרנט אשר מקרבת בלחיצה כפתור בין יצרנים, יבואנים ומשווקים בכל רחבי תבל.

עבודתו של פקיד רישוי מכס עוסקת בקשרי מסחר ובקשרי גומלין בין יצרנים, יצואנים ויבואנים מישראל ומחוצה לה, בדגש על ייצוג גורמים אלו מול רשות המיסים והמכס. תפקיד זה עשוי להידרש בקשת רחבה של עסקים, חברות וארגונים בארץ, בין אם מדובר בחברות מסחריות, ציבוריות או עסקיות, כאשר העבודה מערבת מגוון גורמים בעולם. מכאן שמדובר בתעסוקה מרתקת אשר כוללת לימוד מתמיד והתקדמות, כאשר עם הזמן והניסיון ניתן להתקדם לעבר משרות מתגמלות ובכירות יותר בארגונים שונים.

כמה מילים על הקורס במכללה

ניתן להבין כי תפקידו של פקיד רישוי מכס מחייב ידע הולם ומקיף, אשר יסייע לו לייצג ולטפל בענייני לקוחותיו בתחום הכספים והמיסוי, השינוע וההובלה, עניינים ביטוחיים, ניהול ניירת בהתאם לתקנות, וכל זאת בצורה חסכונית ויעילה ככל האפשר. כמו כן, פקיד הרישוי חייב לעבוד מול לקוחותיו בשקיפות מלאה, באופן דיסקרטי השומר על סודות מסחריים שאליהם הוא נחשף, ולנקוט באמינות מוחלטת וברמה מקצועית גבוהה.

עקב סיבות אלו ונוספות, אגף המע"מ והמכס מחייב את המעוניינים להשתלב כפקידי רישוי מכס במעבר בחינות הסמכה ייעודיות מטעמו, המהוות תנאי לקבלת הרישיון. כמו כן, על מנת לגשת לבחינה מחייב האגף לעבור קורס פקיד רישוי מכס במוסד מוכר ומאושר, כמו מכללת אינטלקט אקדמון. מדובר בקורס מעניין ויסודי הנפרש על פני מאה ושישים שעות אקדמיות במשך ארבעה חודשים. הקורס מועבר על ידי מרצים מנוסים ובעלי בקיאות מעמיקה בתחום, כאשר השיעורים נערכים בכיתות קטנות המאפשרות למרצים לתת ליווי אישי לכל תלמיד. בין היתר, נושאי הקורס כוללים סחר בינלאומי, הובלות יבשתיות, כללי מכר, פקודות מכס, הובלות אוויריות, הסכמי סחר, הובלות ימיות, סיווג סחורות, הובלות יבשתיות, חוקי מיסוי, משפט מסחרי וכיוצא בזאת. הליווי האישי שכל תלמיד בקורס מקבל מהמרצים מאפשר להתגבר על קשיים ומכשולים ולמצות את המיטב, כמו גם ליהנות מההכנה הטובה ביותר שאפשר לקראת בחינות אגף המע"מ והמכס.

 

המעוניינים בפרטים נוספים אודות קורס פקיד רישוי לענייני מכס ייבוא ייצוא, מוזמנים לפנות כעת אל נציגי מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here