פתיחת עסק קטן ללא הסתבכויות מיותרות

פתיחת עסק קטן

יש טעות נפוצה, כאילו אם אתם רוצים לבצע פתיחת עסק קטן, אתם לא צריכים לנהל את ההליך הבירוקרטי מול רשות המיסים או, שמא, אתם חושבים כי משום שאתם בעלי עסק קטן, אתם לא צריכים סיוע של רואה חשבון מנוסה. הרשו לנו לנפץ את הבועה ולספר לכם כי פתיחת עסק קטן היא פתיחה של עסק לכל דבר ועניין. היא דורשת מכם להירשם ברשות המיסים ולהתנהל בצורה מסודרת, מההתחלה ועד הסוף. במאמר הבא נספר לכם את כל מה שצריך לדעת על פתיחת עסק קטן.

מה המשמעות של פתיחת עסק קטן

בגדול, המטרה הסופית, היא להירשם כחוק, על מנת שתוכלו להוציא קבלות ללקוחות שלכם בעבור מתן השירות. הקבלות ,הן הדרך שלכם לעדכן את מס הכנסה בנוגע להכנסות שלכם והיא הדרך שלכם לאותת ללקוחות שלכם כי אתם עסק רשמי, עצמאי, המעוגן בחוק. בשביל להשלים פתיחת עסק קטן, עליכם למלא את הטפסים הרשמיים באתר של רשות המיסים ולעבוד על פי ההנחיות הרשומות שם. אבל, עליה וקוץ בה, הרי שאם חשבנו כי רשות המיסים תעשה לנו 'חיים קלים', אנחנו בהחלט עלולים לגלות כי לא כך הדבר. בשביל זה, יש רואה חשבון מקצועי, שיעזור לכם להתמודד עם ההליך הבירוקרטי בהצלחה.

לא כדאי לכם לעשות את זה לבד

יש שתי סיבות מרכזיות לכך שלא היינו ממליצים לערוך פתיחת עסק קטן בלי ליווי מקצועי:

  • משום שאתם לא צריכים לבזבז את זמנכם בעניין הזה: אתם צריכים לצאת לעבוד ולעשות את מה שאתם טובים בו. אתם ממש לא צריכים להתמודד מול הבירוקרטיה הישראלית בכוחות עצמכם. בשביל זה, יש לכם רואה חשבון אשר ילחם את המלחמה שלכם עבורכם.
  • כדי לא לעשות טעויות: יש טעויות מינוריות אשר עלולות להתפתח לקנסות כבדים. בין אם שכחתם למלא דוח שנתי ובין אם לא ידעתם כי עליכם למלא הצהרת הון למס הכנסה, הרי שהמורכבות הבירוקרטית, יכולה לעלות לכם ביוקר. למה להיכנס לפינה הזו שלא לצורך?

במשרד של ראובן מור, אנחנו מלווים כבר ארבעים שנה, לקוחות ויזמים פרטיים, בני השוק הישראלי. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחה שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here