פרסום בעיתון כלכלי – מה עובד עבור העסק שלך?

פרסום בעיתון כלכלי – מה עובד עבור העסק שלך?
מקור: pixabay

פרסום מודעה בעיתון כלכלי ובעיתונות הכתובה בכלל, הפך בשנים האחרונות לאמצעי ראשון במעלה המאפשר למפרסם, בין אם מדובר ביצרן או במשווק של המוצר או השירות באופן ישיר ובין אם מדובר בחברת פרסום הפועלת בשמו, להגדיל את החשיפה של המוצר או השירות שהוא מייצר או מספק. אחת הסוגיות החשובות שיש לתת עליה את הדעת כאשר מתחילים קמפיין פרסומי חדש, היא הסוגיה של בחירת קהל היעד הפוטנציאלי. 

הגדרה מדויקת של קהל היעד מאפשרת למפרסם לבחור בצורה הטובה ביותר את אמצעי התקשורת האולטימטיבי שהפרסום באמצעותו ישיג את התוצאות הטובות ביותר. מה בין פרסום מודעה בעיתון כלכלי ובכלל לבין פרסום באמצעי התקשורת האלקטרוניים או פרסום באינטרנט? אילו עיתונים כלכליים חשובים פועלים בישראל ומיהו קהל היעד שלהם? להלן התשובות.

פרסום בעיתונים או בתקשורת האלקטרונית

אחד הדברים שכל בעל עסק המעוניין לפרסם אותו, וכן בעלי חברות פרסום שתחום ההתמחות שלהם הוא הגברת המכירות של מוצרים או שירותים צריך לעשות, הוא לבחור את הדרך הטובה והיעילה ביותר להגדיל את החשיפה של לקוחות פוטנציאליים למוצר או לשירות שלו.
הבחירה צריכה להתבצע על פי אמות מידה מקצועיות, באופן שיביא למפרסם את התועלת המרובה ביותר, תמורת הסכום שהוא משקיע בפרסום. 

נכון להיום הבחירה העיקרית היא בין התקשורת הכתובה לתקשורת האלקטרונית. בתרגום חופשי – ההבדל לדוגמה בין פרסום מודעה בעיתון כלכליסט לבין פרסום ברדיו או בטלוויזיה. בשנים האחרונות נוספה למשוואה גם רשת האינטרנט. אבל למרות השינויים והאופי הייחודי של הפרסום ברשת, הרי שההבדל הבסיסי נותר בעינו – עיתונות כתובה לעומת תקשורת אלקטרונית.עם ההבדלים החשובים ביניהם ניתן למנות את העלויות, את אופי החשיפה ואת האפשרות להעביר את המסר השיווקי בצורה הטובה ביותר. בנוסף, התקשורת הכתובה מאפשרת התמקדות בקהל יעד ספציפי.

עיתונים כלכליים בישראל ולמי הם פונים

בישראל פועלים כמה וכמה ערוצי תקשורת כלכליים. הערוצים הללו פועלים הן בתקשורת הכתובה מצד אחד, והן בתקשורת האלקטרונית המשודרת מצד שני. למרות השינויים המנטאליים של העשורים האחרונים, נהנים עדיין העיתונים הכלכליים מתפוצה גבוהה מאד. עם העיתונים הכלכליים המובילים בישראל ניתן למנות את דה מרקר, את העיתון הכלכלי גלובס ואת העיתון כלכליסט. שלושת העיתונים הללו מספקים מידע כלכלי ועסקי חשוב לקוראים שלהם, תוך שהם מפרסמים מעת לעת גם כתבות עומק איכותיות. פרסום מודעה בעיתון כלכלי מהסוג האמור, חושפת את המוצר או השירות בדיוק לקהל היעד הרלבנטי. מעוניינים להגדיל את המכירות? צרו קשר בהקדם ואנו נחזור אליכם להמשך התהליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here