מחסנים להשכרה – איך לעשות את זה נכון?

0
1609
מקור pixabay

זה יכול להיות מעבר דירה, מעבר זמני או אפילו נסיעה מפתיעה לחו"ל לרגל משרה חדשה – מה אתם עומדים לעשות עם כל הציוד והריהוט? כיצד תבטיחו לעצמכם כי הדברים היקרים לכם אכן שמורים בידיים המהימנות ביותר? בדיוק כאן חשוב לדבר על מחסנים להשכרה – מחסנים שבראשית דבר צריכים לשדר אמינות, שקיפות והכי חשוב? בטיחות על כל המשתמע מכך. צריכים מחסן להשכרה? הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שעוברים לשלב הבא.

בחירת מחסנים על פי רמת הבטיחות שלהם 

הבטיחות זה הדבר החשוב ביותר, למעשה, אם אתם צריכים לאחסן את הציוד היוקרתי שלכם במקום בטוח זה משהו שחשוב שלא תפסחו עליו. ולכן במעמד מעבר דירה או תזוזה למדינה זרה עשו את החושבים שלכם לפי חברה שיכולה לספק לכם אמינות ובטיחות במילה אחת! האם החברה אכן עומדת בתקנים של הבטיחות כפי שהובטח לכם? תוודאו שיש למקום ביטוח תכולה. תוודאו שיש מערכת כיבוי אש מאושרת שעומדת בתקן.
מה לגבי התחזוקה וההיגיינה? גם בזה חשוב מאוד לוודא כי החברה הנבחרת לא מתפשרת אלא על הטוב ביותר. עניין הניקיון חשוב היות והוא לא רק קשור בטפילים שיכולים לאכול את הציוד אלא גם מצב בו הציוד שלכם יכול חלילה להתקלח או לחילופין להיהרס נוכח שהייה בטמפרטורה שאינה מתאימה. 

עד כמה חברת ההשכרה מוכרת?

מוניטין של מקום או עסק הם מעל לכל ולכן כאשר אתם בוחרים מחסנים להשכרה של הציוד שלכם וודאו כי לנותן השירות יש גם רישיון עסק מוכר- כאמור זהו הדבר החשוב אם לא הקריטי ביותר בעת אחסנת רהיטים וציוד. כמו כן, יש לוודא כי החברה שלכם מספיק ישרה שלא לפנות אתכם מבלי להודיע לכם מראש על כך. 

למה חשוב לבחור מחסנים מתאימים?

אולי שמעתם המון סיבות לבחירת מחסנים להשכרה אבל החשוב לא פחות הוא לבחור ציוד המתאים בנפחו לגודל המקום וההיפך. כאמור, יש למצוא חברה שיכולה לספק לכם מחסנים שתוכננו מראש ולא רק שייתנו את המרחב לציוד שלכם אלא גם יחסכו בלא מעט נפח כך שלא תאלצו לשלם לחינם בגין מרחב שלא נדרש לכם. מבנה המחסן חשוב מאוד לצורך נצילות השטח בצורה טובה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here