יתרונות שירות מענה טלפוני לעסקים

0
449
קרדיט לתמונה: Freepik

שירות מענה אנושי לעסקים מספק מגוון גדול של יתרונות לעסקים (קטנים וגדולים). מעבר ליתרונות הרבים, חשו להדגיש שמדובר בשירות חסכוני למדי בו גובה התשלום החודשי נקבע בהתאם להיקף השימוש החודשי. לא השתמשת לא שילמת. בכתבה זו נשתדל להביא את היתרונות הבולטים של השירות:

חיסכון מיידי בהוצאות עסקיות – עסקים קטנים וגדולים יכולים לייעל את תשומות העסק על ידי מיקור חוץ של שירותי משרד ומזכירות. מהלך שכזה מספק פתרון חסכוני בהשוואה לשמירה על צוות פנימי נרחב. שירות מענה טלפוני לעסקים חוסך הוצאות שכר, הכשרות מקצועיות לעבודים, ריענונים, הוצאות משרד, הוצאות תקשורת, ציוד תקשורת וכמובן חשבונות חשמל, מים וארנונה. למעשה שירות זה יכול להפוך משרד פיסי למשרד וירטואלי המתפקד בצורה מרשימה ולא פחות יעילה.

ללמוד מחברות אמריקאיות – מחקרים מראים, שמאז מגפת הקורונה, חברות רבות בארה"ב בחרו להשאיר את העובדים שלהן בבית, ולבצע פעולות רבות מרחוק. במקרה של שירותי מזכירות ומשרד, מדובר בפתרון אידיאלי, שכן גם ככה השירות מתבצע בטלפון ולכן אין הבדל גדול אם השיחות מנוהלות ממשרד פיסי או ממוקד שירות חיצוני.

התמקדות בפעילות הליבה העסקית – בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם מתעסקים לאורך היממה במגוון מנהלות שאינן קשורות לליבת העסק: חשבונות, גבייה, תשלומים, ספקים, תלונות, שיווק וכו'. באופן אבסורדי, לבעל העסק לא נותר זמן להתעסק בליבת העסק שהיא הדבר הכי חשוב בעסק. שירות מענה טלפוני לעסקים מפנה המון זמן הן לבעל העסק והן לבעלי תפקידים נוספים, שיכולים לנצל את אותו הזמן לשיווק, בחינת ביצועים, יוזמות חדשות וניהול העסק.

שירות עם גמישות מקסימלית לצרכי העסק – עסקים קטנים וגדולים חווים לעתים קרובות תנודות בנפח השיחות. שירות מענה טלפוני לעסקים במיקור חוץ יכול "להכיל" כמות גדולה של שיחות בזמן קטן, או לחילופין ניתן להקפיאו לתקופת זמן מסוימת. גמישות זו מבטיחה שאיכות שירות הלקוחות תישאר גבוהה ומתאימה לצרכים העסקיים המשתנים.

תמיכה גלובלית – עבור עסקים בינוניים וגדולים עם נוכחות גלובלית, שירות מענה טלפוני לעסקים מיקור חוץ מספק יתרון משמעותי של תמיכה עקבית באזורים ואזורי זמן שונים. עובדה זו משפרת את חווית הלקוח ומבטיחה שהפניות יטופלו באופן מיידי, ללא קשר למיקומו של הלקוח או זמן השיחה.

טכנולוגיה וכלים מתקדמים – שירות מענה טלפוני לעסקים מספק מערכות נוחות וקלות לתפעול, תוך סינכרון מושלם לכל מערכות העסק, כולל הודעות בווטסאפ כמובן. עסקים קטנים וגדולים יכולים להפיק תועלת מגישה למערכות מתקדמות, מה שמבטיח שהאינטראקציות עם הלקוחות שלהם מנוהלות ביעילות ובדיוק.

חווית לקוח משופרת – עסקים רבים מדווחים על שיפור בחווית הלקוח, עקב הטמעת שירות הודעות איכותי. כל שיחה נענית במהירות, ומופנית בצורה יעילה לגורם הרלוונטי בחברה. פעמים רבות נציגי השירות יכולים אף לספק ללקוח מידע מקצועי רלוונטי, וזאת בהתאם לתסריט שיחה שהוגדר מראש.

ניטור ובקרה של איכות השירות – שירות מענה טלפוני לעסקים מגיע עם מערכת סטטיסטית מתקדמת. ניתן לבצע בקליק מגוון חיתוכים והשוואות ע"מ לקבל בכל רגע תמונת מצב עדכנית לגבי כמות השיחות, אופי השיחות, נושאים בולטים, זמני תגובה, כמות הודעות, תקלות וכו'. כלומר מנהל השירות מקבל תמונה רחבה המאפשרת להסיק מסקנות ולבצע התאמות עסקיות בחברה.

לסיכום – בנוסף ל"שירות הודעות" קלאסי, שירות מענה טלפוני לעסקים (אנושי) מעניק לעסקים כלים עסקיים רבים לניהול ושידרוג התנהלות העסק. עסקים המצטרפים לשירות זה נהנים מקפיצה טכנולוגית ומפלטפורמות ניהול חדשניות. בהחלט כלי ששווה לבדוק בכל אופרציה עסקית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here