יועצי משכנתא – בחרו נכון יועצים מקצועיים שידעו להתאים עבורכם תמהיל מדוייק בתנאים הטובים ביותר!

0
768
קרדיט FREEPIK

יועצי משכנתא פרטיים מסייעים לאנשים רבים לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים בהחזרי כל שנות הלוואת המשכנתא. מעבר לכך, יועץ מקצועי חדע להתאים לכל לקוח את תמהיל המשכנתא הטוב והמדוייק ביותר עבורו תוך התחשבות בכל צרכיו הכלכליים. אם גם אתם מתכננים לקחת הלוואת משכנתא בקרוב, חשוב להבין כי מדובר בהלוואה גדולה ומשמעותית שכל שינוי בה מסתכם בעשרות ואף במאות אלפי שקלים במרוצת כל שנות ההחזרים. בשורות הבאות נגע בתפקידם של יועצי משכנתאות ונבדיל בין היועצים הפרטיים לבין אלה שהבנקים מעמידים לרשות כל דורש ללא תשלום. 

יועצי משכנתא חינמיים מטעם הבנק – הכירו את כל החיסרונות 

הבנקים בישראל מאפשרים לכל לווה להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות בנקאי. יועץ זה משרת את צורכי הבנק, ולכן לא ממהר להעניק ללקוחותיו את התנאים הטובים ביותר. מבחר מסלולים אטרקטיביים הוא כלל לא חושף בפני לקוחותיו, מה שהופך את שירותו למוגבל במיוחד. אנשים רבים בוחרים לקחת הלוואת משכנתא באופן שרירותי וללא כל סיוע מקצועי של אדם שישרת את מיטב הצרכים שלהם ויתאים בדיוק עבורם תמהיל נכון שיאפשר להם להשלים את כל שנות ההחזרים ברווחה כלכלית וללא קנסות מיותרים. 

יועצי משכנתא מבית אלפא משכנתאות – הכירו את כל היתרונות 

לעומת זאת, יועצי משכנתא פרטיים מבית אלפא משכנתאות מסייעים לכל לקוחותיהם לקבל את התנאים האטרקטיביים ביותר שניתן לקבל תוך התאמה של תמהיל ההלוואה לצרכים האישיים שלהם. יועצי משכנתא פרטיים עורכים פגישה להיכרות מעמיקה עם לקוחותיהם במטרה להבין כמה הם מרוויחים מידי חודש, להכיר שינויים צפויים במקומות העבודה, סיום לימודי תואר או קורס הכשרה, רצון להרחיב את המשפחה, סכום כסף שעתיד להשתחרר במהלך שנות ההחזרים ועוד. כלל המשתנים הללו משפיעים באופן ישיר על הרכבת התמהיל, מה שיועץ משכנתאות פרטי יודע לעשות על הצד הטוב ביותר. 

ללא בירוקרטיה מורכבת וזמן רב של עמידה בתורים – הגיעו למעמד החתימה בלבד 

אם לא די בכך, בטח תשמחו לשמוע כי היועץ הפרטי יסייע לכם בהליכי התמודדות עם כל הצרכים הבירוקרטיים והתורים בבנק, כך שתוכלו לחסוך זמן יקר בהליך קבלת המשכנתא. כבר לקחת משכנתא ואתם רוצים לשנות את התנאים שקיבלתם? עדיין לא מאוחר, יועצי משכנתא פרטיים מבית אלפא משכנתאות יסייעו לכם לקבל הלוואה חדשה בתנאים מותאמים בעזרת הליך מיחזור משכנתא. אנשים רבים כלל לא מודעים לאפשרות של מיחזור משכנתא, מה שגורם להם להישאר עם תנאי הלוואה ירודים ללא שינוי לאורך כל שנות ההחזרים. 

מיחזור משכנתא – הדרך לשפר את תנאי ההלוואה שלכם במרוצת השנים

הליך מיחזור משכנתא כולל לקיחת הלוואה חדשה על סך ההלוואה הקיימת. יועצי משכנתא פרטיים יתאימו עבורכם תמהיל מדוייק עם תנאים מיטביים בהלוואה החדשה, ובעזרתה תסגרו את ההלוואה הישנה. סגירת ההלוואה הישנה תשאיר אתכם עם ההלוואה החדשה בלבד, כך שהתנאים העדכניים והמשופרים ישארו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here