הסוד להצלחה של אתר העסק: כותבי תוכן

0
1194
הסוד להצלחה של אתר העסק: כותבי תוכן
מקור FREEPIK

אתרים עסקיים ברשת זקוקים לקידום אתרים אורגני כדי לקבל את החשיפה הרצויה. קידום אתרים אורגני טוב יגרום לכך שהאתר יהיה מדורג בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בביטויים הרלוונטיים לעסק. אך פעולת המשיכה של גולשים לאתר היא רק השלב הראשון בדרך. לאחר שהם נכנסים לאתר, הם צריכים גם למצוא בו את מה שהם מחפשים. 

לשם כך, חשוב מאוד שהתוכן באתר יהיה מקורי, איכותי ומתאים לקהל היעד של האתר. תוכן באתרים צריך קודם כל לדבר לליבם של הגולשים. במקרים רבים עושים בעלי אתרים ומקדמי אתרים טעות, ויוצרים תוכן בנאלי ומלא מילות מפתח שמיועד רק לבוטים של מנועי החיפוש. בפועל, התוכן של האתר צריך להיות מכוונן לבני אדם, ולא לרובוטים, ורק כך הוא יכול למלא את המטרה שלו כתוכן שיווקי או אינפורמטיבי. 

החשיבות של תוכן איכותי באתרים

כאשר מכניסים תוכן לאתר, עולה תמיד השאלה מי צריך לכתוב את הטקסטים שיופיעו בו. תוכן איכותי צריך להיות מנוסח בצורה טובה ולכלול מידע שיש בו ערך מוסף לגולשים. לא תמיד בעלי האתר מסוגלים לייצר תוכן שכזה. במקרים רבים, בעל העסק שאותו מקדם האתר הוא איש מקצוע מיומן ומוכשר, אך ללא כישורי כתיבה וביטוי בכתב מספקים. 

במקרים כאלה, שהם שכיחים למדי, חשוב להעסיק כותב תוכן. כותבי תוכן הם אנשי מקצוע שההתמחות שלהם היא ביצירת תוכן שלוכד את תשומת הלב של הקוראים ומעניק להם מידע רלוונטי באריזה קריאה וברורה.

כתיבת תוכן מקצועית יכולה להיות רלוונטית גם לנושא של פיתוח אפליקציה, ולא רק לאתרי אינטרנט. למעשה, כל מוצר דיגיטלי שיש בו מלל, יכול להרוויח משירות של כתיבת תוכן מקצועית. תוכן הוא דבר שמלווה כל מוצר שכזה, והחשיבות שלו עצומה. תוכן איכותי באתר או באפליקציה יכול לעשות את כל ההבדל בין יחס המרה גבוה ואפקטיבי לבין יחס המרה נמוך ומועט. 

ההשפעה של התוכן על נושא ה-SEO

תוכן משפיע על מאמצי קידום אתרים בכמה רמות שונות. כיום, מנוע החיפוש של גוגל מבצע גם הערכה לאיכות התוכן, כחלק מהאלגוריתם שלו. הוא יודע להעריך עד כמה התוכן רלוונטי ומגיע ממקור סמכותי. בנוסף, הוא גם בודק באופן קבוע האם כל תוכן שמופיע באתר מסוים הוא מקורי. ברגע שהוא מזהה שיש באתרים שונים תוכן זהה, או אפילו באותו האתר, הוא יודע להעניש את ה"מעתיקים" ולפגוע בדירוגים של אותו אתר. לכן, תוכן מקורי הוא קריטי לנושא קידום האתרים האורגני. 

כדי לוודא שתוכן שנכתב עבור אתר מסוים הוא באמת מקורי, ישנם כלים ברשת שיכולים לסייע בכך. כלים אלה יודעים להשוות בין טקסטים ולגלות מקרים של תוכן כפול. כאשר עובדים עם כותב תוכן, אפשר להיות בטוחים שהתוכן שנוצר עבור האתר הוא מקורי וחד פעמי. 

השילוב בין תוכן איכותי וממשק משתמש מצוין

מבחינת רמת ההצלחה של אתרי אינטרנט – השילוב המנצח הוא של תוכן איכותי ומקורי ביחד עם ממשק משתמש מצוין. תחום ממשק המשתמש וחווית המשתמש הפך להיות בשנים האחרונות לדבר חם ביותר, ואתרים רבים בתהליכי הקמה נעזרים לא רק בחברה לבניית אתרים, אלא גם מתייעצים עם חברת UI (ממשק משתמש). 

השילוב בין יצירת תוכן מעולה באמצעות כתיבת תוכן מקצועית לבין יצירת חווית משתמש מצוינת מאפשר גם להביא גולשים לאתר, וגם לגרום להם להישאר בו ולקנות בו מוצרים ושירותים שונים. זהו בעצם סוד ההצלחה האמתי של אתרים עסקיים ברשת.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here