איך לימודי ביטוח פיננסי יעזרו לכם להתנהל כלכלית בצורה נבונה?

0
2028
בתמונה: רונן נחמיאס, מנכ"ל מכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית".

הכשרה מקצועית יכולה לעזור מאוד גם בחיים הפרטיים, הרחק מהנושא המקצועי. לימודים של ביטוח, כלכלה ופיננסי יכולים לסייע לאנשים מבחינת הפוליסות האישיות שלהם, ניהול רישום של הכנסות והוצאות וכמובן, התנהלות כלכלית בהיבטים רחבים יותר. עם ההכשרה באורין שפלטר לוקחים כלים אמיתיים להצלחה בחיים

לימודים מקצועיים הם בעלי ערך רב יותר מעבר לקבלת הכשרה למקצוע מסוים. אנשים יוצאים עם מקצוע לחיים, אך גם עם הרבה תכונות שעוזרות להם לשדרג אלמנטים בחיים הפרטיים והעסקיים שלהם. כך, לימודי ביטוח, למשל, יעזרו לאנשים להתנהל כלכלית בצורה הרבה יותר נכונה, עם השקה לעולם הכלכלה על שלל גווניו. תכנון מוקדם ועמידה בתוך מסגרות תקציביות אלו שתיים מהתכונות הכי חשובות בעולם הכלכלה. אי אפשר להיות "ספונטניים" עם ההוצאות, אי אפשר שלא לתכנן ולבנות תוכנית לשנים קדימה, וכל עבודה חובבנית או כזו שכוללת גישה של "יהיה בסדר", יתפוצצו לבסוף בפנים.

כולם יודעים שיוקר המחייה בישראל הוא לא פשוט, והמשכורות הממוצעות פשוט לא מספיקות לחיים שכוללים מעט מותרות אצל רוב המשפחות. עם זאת, עם בנייה של תוכנית כלכלית נכונה אפשר לחסוך בהוצאות, להגדיל הכנסות ובעיקר להישאר עם היד על הדופק ולשלוט על העתיד הכלכלי שלכם. התמחות בעולם הביטוח מביאה איתה הבנה עמוקה לגבי עולם הכלכלה. הרבה יותר קל לבנות תוכנית כלכלית איכותית ולשפר אותה עם השנים כאשר מקבלים את הבסיס הנכון. תוכנית כלכלית לא חייבת להיות נוקשה מדי ויכולה אפילו לכלול תקציב מותרות, רק חשוב שההתנהלות תגיע אחרי תהליך מחושב. כאשר לומדים בקורסים בתחום הכלכלה, מבינים את החשיבות של ניהול תוכנית כלכלית, רישום הוצאות והכנסות והבנה כללית כי הכסף לא גדל על העצים. בבוא היום, כאשר נצא משוק העבודה בעקבות הגעתנו לגיל הפרישה, נרצה שישאר לנו הון עצמי להעברת השנים הללו בכיף. לכן עלינו לחשוב על תכנון פרישה כבר בימים אלו על מנת שנדע להיערך בהתאם.


פרטי ועסקי כאחד

תוכנית כלכלית חשובה לא רק למשפחות, כמובן, אלא גם לעסקים. המטרה העיקרית של כל עסק היא להרוויח, וגם כאן, אי אפשר להתנהג בחיפזון או ללא הכוונה מקצועית. עסק לא יכול להיות ספונטני והוא גם חייב לעמוד בחוקים ותקנות. לכן, הבנה כלכלית תעזור לבנות תוכנית עסקית פרקטית צריך להסתכל על הרווחים, ההוצאות וכן על התחזיות העתידיות כדי לדעת איך העסק צריך להתנהל עם ההשקעות והתוכניות העתידיות שלו.

כל אדם עובד קשה כדי לפרנס את המשפחה שלו, ומתסכל מאוד לדעת שזה לא מספיק, לבטח אם ההתנהלות הכלכלית היא אינה נכונה. מעבר להוצאות הברורות, כמו משכנתא, דלק ואוכל, יש רצון גם לקנות בגדים ולצאת למסעדות. אנו עובדים כדי לפרנס, אך גם כדי ליהנות. לעיתים, נראה שפשוט אי אפשר ליהנות, ושהתשלומים גבוהים מדי. עם זאת, תמיד אפשר לחסוך אם בוחנים את המצב הכלכלי, ומתחילים לבצע ויתורים שלב אחר שלב. מנגד, אפשר גם לבצע פעולות שיוסיפו להכנסה, כמו השקעות נכונות יותר או חיפוש כספים אבודים בקופות ובקרנות ישנות. כאן בא לידי ביטוי הידע שמקבלים בקורסים ומסלולי הלימוד הכלכליים. הבנת המצב, חשיבה קדימה ויישום בפועל, ואת הכלים הללו מקבלים אם לומדים במקום הנכון, כמו במכללת אורין שפלטר.

בתמונה: עדי שרון, מנהל אקדמי ושותף במכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית".

עדכני, רלוונטי ופרקטי

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית הטובה והאיכותית ביותר בישראל בתחום הכלכלה. באורין שפלטר מאפשרים להרבה יותר אנשים להיכנס וללמוד קורס לימודי ביטוח מכל הסוגים וקורס תכנון פרישה שהפך לתחום שהביקוש אליו רק עולה. לימודים במכללה מקצועית כמו אורין שפלטר הם ממוקדים יותר, בלי קורסים מיותרים, ויודעים לתת לסטודנטים כלים פרקטיים להצלחה בתחום ובחיים בכלל. אורין שפלטר מוציאה מדי שנה מאות סוכני ביטוח מוכשרים אל החוק. המכללה שולחת את מרבית הנבחנים למבחני הלשכה של משרד האוצר, ולמרות אחוזי מעבר כלליים נמוכים, באורין מתגאים באחוז גבוה מאוד של עוברים. עולם הביטוח הוא כזה שקל להתקדם ולהרוויח בו, אם כי ההכשרה חייבת להיות איכותית, וזה בדיוק מה שמציעים באורין שפלטר. מרצים איכותיים, קמפוסים חדישים ותוכן שהוא תמיד עדכני, רלוונטי ופרקטי לעבודה.

לפרטים נוספים על לימודי ביטוח פיננסי צרו קשר בטלפון 077-362-6402

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here