איך לבחור מחסנים להשכרה?

0
1823
איך לבחור מחסנים להשכרה?

כאשר מדברים על מחסנים להשכרה, מדברים על פתרון מושלם למגוון של מצבים ודברים. לא משנה אם אתם אנשים פרטיים שנוסעים לזמן מוגבל למדינה זרה או לחילופין, נחשבים כחברה שרוצה לשמור על מוצרי המפעל- זה יכול לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. בישראל ההיצע למחסנים אלו הוא גדול וזאת בכדי לספק למשרדים מקום לאחסן את המסמכים אבל בו זמנית גם חפצים אישיים. אז איך בוחרים את המחסן הנכון? במיוחד עבורכם, המדריך השלם שיסביר מה יקרה אם תאחסנו את החפצים שלכם במחסן הנכון. 

הגודל כן קובע – לא לשכוח לקחת את המידות הנכונות 

כשרוצים לגשת ולמצוא מחסנים להשכרה, הדבר הראשון שישי לקחת בחשבון הינו הגודל, בשלב הזה יידרש מכם לבדוק את מידת השטח של האחסון שאתם צריכים. הדילמה היא כי ייתכן ומחסן קטן לא יכיל את כל התכולה, מאידך, מחסן גדול יעלה יקר מדי- אז מה עושים? איך בוחרים מחסן שאפשר לאחסן בו דברים, לחזור לאחר תקופה ולגלות כי הם בשלמותם?  בכדי שלא תשלמו עלויות יקרות מדי, יש להגיע ולמדוד בצורה מדויקת את המקום- כך תחסכו לא מעט. כמו כן, אם כבר ביצעתם את האחסון, חשוב לתכנן את המיקומים כך שתוכלו להגיע לכל חפץ וחפץ מבלי "לאבד ידיים ורגליים" על הדרך – כאמור, גישה לכל דבר ודבר. 

שלב ב' – אין טוב יותר ממראה עיניים 

בחרתם לעצמכם כמה חברות המציעות את גודל המחסנים הרצויים לכם? גשו להתרשם ולראות מקרוב. כאמור, אין טוב יותר ממראה עיניים. כמו כן, התרשמו מהמראה, מהניקיון וכך גם מהתחזוקה, שירותי ביטוח, שירותי הובלה, מערכות הגנה מפני אש – אחרי הכול מדובר בחפצי ערך שאתם אמורים לאחסן שם לתקופה קצרה או ארוכה. כמו כן, חשוב לבחור ולאחסן את החפצים שלכם במחסן שאיננו נמצא במקום מרוחק מדי מהעיר או מכם – גם בכדי שתהיה לכם גישה וגם בכדי שהמקום לא יהיה מועד לפורענות וגניבות.  

בסיכום דבר, אל תשכחו לבחור מחסן לפי הגודל הרצוי – כך לא תשלמו יותר מדי יקר, בו זמנית, בחרו מחסן שנמצא בלב העניינים ובפרט במקום שהוא נעים לסביבה מאובטח וכולל ביטוח. 

מחפשים מחסנים להשכרה, לאחסן את הדברים שלכם במקום טוב? אחסון בריבוע – לעשות את זה נכון ויעיל ובבטחה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here