אנחנו לא רוצים להשאיר את עצמנו בלי כיסוי

0
315
קרדיט - Canva

כאשר אנחנו מדברים על ביטוח, אנחנו מדברים על כלי עוצמתי, כזה אשר מאפשר לכם לנשום לרווחה כאשר אתם נוהגים בכביש. הרי אם נהיה לרגע כנים עם עצמנו, וודאי גם אתם רואים מה נעשה בכבישי ישראל. אנחנו מדברים על מדינה בה יש יותר ויותר אירועים של תאונות דרכים קשות, המביאות גם לאובדן חיי אדם. כיוון שאיש מאיתנו לא יודע מה יקרה מחר, אנחנו רוצים להבטיח כי במידה ותתרחש תאונה, לא נמצא את עצמנו בודדים במערכה. בשביל זה בדיוק ביטוח רכב בצפון הוא קריטי ממש. כיוון שאותו ביטוח מאפשר לנו להרגיש בטוחים במישור הכלכלי. כלומר, גם אם נהיה מעורבים בתאונה, לפחות בכל הנוגע לתשלום על ההוצאות השונות, יהיה מי שיעסוק בזה עבורינו. בשביל זה בדיוק נועד הביטוח. במאמר הבא נסביר איך נראה ביטוח רכב, מה צריך לדעת והאם יש הבדלים בין ביטוח כלי רכב המיועד לעבודה ובין כלי המיועד לשימוש פרטי בלבד.

אז איך נראה הביטוח שלנו

לביטוח רכב יש שלושה חלקים:

חלק ראשון, ביטוח חובה: אותו ביטוח אותו כל אחד חייב לעשות על פי חוק. תפקיד הפוליסה הזו הוא להבטיח כי במידה ואדם נפגע בעקבות התאונה. בין אם זה הנהג עצמו, הולך רגל, נוסעים ברכב השני וכן הלאה. יהיה מי שיכסה על הטיפול הרפואי במלואו.

חלק שני, ביטוח צד ג: כאן אנחנו מדברים על תוספת אמנם, אבל כזו בה רבים בוחרים. ביטוח צד ג מבטיח כי במידה והרכב של הנהג גרם לנזק ברכב שני, הרי שתהיה האפשרות לשלם עבור תיקון וכן הלאה. עוד דרך כמובן, להישאר בטוחים במישור הכלכלי.

ביטוח מקיף הוא החלק השלישי: ביטוח מקיף לא רלוונטי לכולם. הרי ככל שהביטוח בו בחרנו מקיף יותר, כך התשלום החודשי גדל בהתאמה. עם זאת, הרי שכאשר אנחנו מדברים למשל על ביטוח אוטובוסים בצפון, אין לנו אלא לבחור דווקא ביטוח מקיף. פשוט משום שהביטוח הזה מכסה הוצאות גם במקרים בהם הרכב נפגע בגלל איתני טבע, בעקבות גניבה וכן הלאה. יש מי שיכולים להסתדר בלי רכב כמה ימים. אבל אם הפרנסה שלכם תלויה במכונית, הרי שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם אחרת.

אנחנו כאן בכל שאלה

אם אתם רוצים ליהנות מתנאים מצויינים במחירים משתלמים, סוכנות הביטוח 'ביטוחית', היא הכתובת שלכם. אריה כהן, מנהל החברה, ישמח ללוות אתכם ולענות לכל שאלה שלכם באופן אישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here