שירותי עורך דין גביית חובות: ייעוץ וייצוג משפטי

0
81
עורך דין גביית חובות
קרדיט תמונה FREEPIK

אף אדם לא רוצה להיות חייב כספים לאנשים אחרים וכמובן גם היה מעדיף שאנשים אחרים לא יהיו חייבים לו כסף. חובות עלולים לגרום למערכות יחסים עכורות לקלקול אמיתי של יחסי חברות או קרבה ולכן תמיד כדאי לשלם בזמן לכל מי שצריך. כאשר מדובר בבעלי עסקים שיש לקוחות שלא שילמו להם או מתמהמהים בתשלום אפשר לפנות אל עורך דין גביית חובות על מנת שיסייע בגביית החוב ויזרז את ההתנהלות של בעל החוב בעניין. ברוב המקרים החוב מהווה הפרה של הסכם בין הצדדים ומכאן האפשרות של וידוא התשלום דרך עורך דין.

מה יעשה עורך דין גביית חובות?

כאמור, אי עמידה בתשלום בדרך כלל מצביע על הפרת הסכם או חוזה בין שני צדדים. לפעמים יהיו מקרים שבהם גם הסכם שנכתב בצורה חובבנית בין שני אנשים יהוו הסכם לכל דבר ועניין ולכן אי התשלום יהווה הפרה שלו. בשלב הראשון, עורך דין גביית חובות יפנה בצורה רשמית אל הצד שחייב את הכספים על מנת להתריע בפניו שעליו לשלם באופן מיידי. על פי הסיכום יוחלט אם מתאפשר להציע לו פרק זמן כזה או אחר לתשלום או סילוק החוב יהיה חייב להיות מיידי. כאשר הפנייה מתבצעת בצורה רשמית קשה מאד שלא להתייחס אליה ולעורך הדין שמורות דרכים לפנייה להוצאה לפועל בשם הלקוח שלו.

החשיבות של סילוק חוב כמה שיותר מהר – ייעוץ משפטי נכון ומקצועי ע"י עורך דין גביית חובות

כאמור, יצירת חוב יכולה גם להעכיר יחסים בין אנשים שיש ביניהם יחסים טובים וגם להפר הסכמים עסקיים. כך או כך – יהיה מדובר בעניין שאף אחד לא רוצה באמת להתעסק בו ובעיקר לא להיות חלק ממנו. פנייה אל עורך דין גביית חובות צריכה להתבצע בתבונה במצב שבו כל ניסיון אחר לסילוק החוב לא צלח או שמדובר בסכום כסף גבוה שאי אפשר להסתדר בלעדיו. במידה וגם בדרך זו החוב לא מסולק – יש דרכים נוספים שעורך הדין ממליץ עליהן. משרד עו"ד אליוב גרין מסייעים בסילוק חובות, בין אם מדובר באנשים פרטיים או בעלי עסקים בתבונה, רגישות ומקצועיות ללא פשרות, ניתן לפנות למספר טלפון: 073-8015000.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here